Raymond Brun Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Odeon slik som det er nå vil slite, de vil tiltrekke seg kinogåere fra andre markeder. Det er to problemer slik jeg ser det 1) De har ikke parkeringer til kinoen. De har opprettet Norges største kinosenter, litt usentralt i Oslo - godt stykke unna kollektivknutepunkter. Og de tilbyr ikke parkering. Til de som bor/ferdes i Nydalen vet at det er allerede er en presset parkeringssituasjon der. Er du så heldig å få plass i p-huset, så koster det mer enn kinobilletten. 2) VIP-Setene i sal 3-12 er plassert helt forrest og helt bakerst i salen. Hvem vil betale ekstra for dårlige plasser med bedre komfort? Ellers så har de dårlig informasjon på nettsidene sine, og svarer ikke på sosiale medier. ( Dette kommer nok bare av innkjøringsproblemer i starten ) Prisen på IMAX er også høy, men har ikke testet det - så vet ikke om det er verdt dobbel pris 1) Jo de har parkering, Storo senter. Per definisjon så har de parkering, gratis nei Finner ut i kveld hvor mye det *egentlig* koster, parkere på gata blir veeeeldig vanskelig og verre enn ved Ringen tror jeg. 2) Funker ikke det justerer de forretningsplanen og flytter de. Null stress. Jeg har ikke tenkt å betale ekstra for å sitte bedre på fremste rad. 3) Regner med det ja. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Tilbakemelding ifra 2 kompiser som har vært på IMAXen, og benyttet de vanlige setene. De er trange for de litt større, og selve setene er korte. Og koppholderene er veldig langt inn på armlenet, slik at det ikke er den mest komfortable kinoen de har vært på. Fikk også beskjed at lyden ikke var på Atmos nivå, men bildet var ekstremt bra. Parkering er 16,- timen på Storo-senteret så vidt jeg skjønte. Finnes noe gratis gateparkering på senkvelden/søndag for de som kan gå litt, bare ikke stå i området rundt BI, det er svindyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå