DiscoDown Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har en NEC 1300A dvd brenner og en Samsung dvd sd616. Problemet mitt er at disse nekter å funke sammen, de vises ikke i windows eller i bios når jeg prøver å starte opp pcen med begge i. Derimot når jeg bare starter opp pcen med en av de i så vil den fungere perfekt og vises både i bios og windows, og det viser jo at det ikke er noe feil med noen av de. Så vet noen da grunnen til at de nekter å fungere sammen? (ja de er på samme ide kabel) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Du må kjøre de på hver sin ide-kabel... Det skulle fikse alle problemer Har du satt jumperne til master og slave som standard eller kjører du begge som master? kjører du begge som master og kobler de på samme ide kabel kommer ingen av de frem Endret 13. desember 2003 av traskas Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Jo kan nok hende det, men ser helst en løsning hvor de fungerer sammen:) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 De kan ikke funke på samme ide-kabel.. Det er bare å akseptere det. Dvd brenneren kommer i konflikt med dvd rom'en din. Har hjulpet en annen en med akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Uff nek som jeg er så var selvfølgelig begge på master, så jeg har fått fiksa det nå Jeg må virkelig beklage for dette, bare steng denne posten eller la den dø ut nå. Takk for hjelpen også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå