PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Ahh... Skjønte hva du mente med "Les mer". Den står litt sånn mutterst alene, akkurat som landslagsspissene under Semb... Der kom den! Hmm... Hvordan får jeg en horisontal strek? Lage en i Photoshop å sette den inn kanskje? Over og under som en ramme eller bare mellom nyhetene som et skille? <hr color="#000000" size="1"> ...er koden jeg bruker iallefall, men det er sikkert ikke "riktig". Tha ubamaistas har sikkert en annen genial løsning. EDIT: feilquota litt EDIT2: Den strekkoden setter inn en 1px sort strek, i motsetning til PT's som setter inn en med default nettleser settings. Endret 1. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hmm... Hvordan får jeg en horisontal strek? Lage en i Photoshop å sette den inn kanskje? Over og under som en ramme eller bare mellom nyhetene som et skille? Horisontal strek: <hr> Nei, jeg spiste ikke grandisen Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) <hr color="#000000" size="1"> Jøss... Inntil nå trodde jeg faktisk at det ikke gikk an å endre farge på de der, men da er jo den saken grei... Og sånn for moro skyld, slik at dere kan mobbe meg, spesielt på den siste, så har jeg lagt ved to tidligere design... Denne, som var det første jeg postet her inne. ...og dette "designet" som er direkte flaut å vise frem, men dette er altså under et halvt år siden. Har blitt bedre siden den gang håper jeg :-) Denne overlevde dog ikke lenge, heldigvis... Endret 1. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ...og dette "designet" som er direkte flaut å vise frem, men dette er altså under et halvt år siden. Har blitt bedre siden den gang håper jeg :-) Goddamn! Et ord som "bedre" er ikke passende i denne sammenhengen. Skulle nesten tro du har sett "Extreme makeover" på TVNorge, tatt opp alle episodene, lært deg teknikkene, og gjort arbeidet i digital form. Så står jeg som bestemor når du kommer tilbake med din nye look, åpner armene i vill begeistring og roper; "Gutten min, selv om du alltid vil være pen for meg kan jeg ikke si annet enn: De har gjort underverker med deg!" Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Skulle nesten tro du har sett "Extreme makeover" på TVNorge, tatt opp alle episodene, lært deg teknikkene, og gjort arbeidet i digital form.Så står jeg som bestemor når du kommer tilbake med din nye look, åpner armene i vill begeistring og roper; "Gutten min, selv om du alltid vil være pen for meg kan jeg ikke si annet enn: De har gjort underverker med deg!" Bambarambam EDIT: Nå har jeg lagt inn en horisontal linje, samt endret litt på "Les mer"-linken. Midtstilt så den ut som et ras, men hvem av de to andre alternativene er best? Og ser det rart ut siden jeg la linken i en celle under indeksteksten? EDIT 2: La inn to alternativer til, venstrestilt under bildet, eller midstilt samme sted. Det er bare å scrolle Endret 1. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå