Kaksa Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 snø = dårli mc-føre. dårli mc-føre= pms pms= parkerkt motorsykkel syndrom =/ Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 joda.....vassa rundt i natt dritings og våt opp til halsen....jippi! snø/sørpe er bare så kult når man er på fylla... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Squy, SnowDog og Leipsland, hva pokker gjør at dere er oppe så tidlig en lørdag ? Noen av oss har totalt fucked-up døgnrytme Ellers er det ikke noe artig å gå ut på byen, alle sitter jo å leser til eksamen Lenke til kommentar
kag Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jah. Det første jeg så når jeg sto opp i morrest var regn. Regn, regn, regn og ja da... litt mer regn. Gata utenfor leiligheten min er rene badeland, samt snøfonnen langs veien er blitt redusert til ei grå gugge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Her i bergen har det snødd igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå