Veritæs Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Dere sover vel enda. Forventer et par bilkrasj i avisen! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Neida, sover ikke. Skal snart på jobb jeg nå. Kan ikke si jeg gleder meg i dette været. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 :/ mens her i bergen har all snøen regnet vekk. OMG så eg hater regn. Men den kommer vist tilbake på mandag eller noe. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her i Christianssand så er det heldigvis ikke snø Lenke til kommentar
kag Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg små koser meg når det er snø ute. Blir så ****** mørkt ellers. Og det har kommet en god del ekstra snø de siste dagene. Men det er ikke mer snø ute i dag, enn kontra det som var i går. Kunne tenkt meg "litt" til, sånn at vi får en hvit jul, så kan det ligge til begynnelsen av februar før det forsvinner igjen. I trafikken tror jeg det går like bra som før. Selv om kanskje enkelte sliter litt på det "glatte" føret. (... for kuriositeten sin del kan jeg legge til at jeg bor i Trondheim ...) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Dere har min dypeste medfølelse. (jeg er også i Trondheim, ******* snøhelvett) ((heldigvis have I pigs in my decks)) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sne er fært. Mewn i år er det ikke piggdekksavgift i Oslo! Noe det da... Hater sne... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg små koser meg når det er snø ute. Blir så ****** mørkt ellers. amen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Mørket er ikke mye hyggeligere, men sneen gjør jo alt så kaldt, vått, og gufent! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Trikset er å bare holde seg inn med pcen . No snø her i Stavanger :/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Dere sover vel enda. Forventer et par bilkrasj i avisen! Siden jeg oppdaget at snøen kom først kl 24:00 i natt så vant jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Dere sover vel enda. Forventer et par bilkrasj i avisen! Siden jeg oppdaget at snøen kom først kl 24:00 i natt så vant jeg men skrev du det her da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Trikset er å bare holde seg inn med pcen . No snø her i Stavanger :/ amen to that forøvrig: glad det ikke har vært SNØ i Stavanger til nå iaffall *banke i bordet* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det har snødd her å, men nå er snøen så bløt at det er helt j***** Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her i Molde er det myyye snø! Men en venn av meg har lovet at om det ikke er snø på julaften, skal han ikke åpne gavene sine! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her i Molde er det myyye snø! Men en venn av meg har lovet at om det ikke er snø på julaften, skal han ikke åpne gavene sine! Ta med deg hårføner og "føn" hele området utenfor boligens hans Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Squy, SnowDog og Leipsland, hva pokker gjør at dere er oppe så tidlig en lørdag ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Masse snø i Trondheim nå gitt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her i Molde er det myyye snø! Men en venn av meg har lovet at om det ikke er snø på julaften, skal han ikke åpne gavene sine! Ta med deg hårføner og "føn" hele området utenfor boligens hans Det finnes vel en sånn fin varmelampe-sak som man bruker hvis man skal lege asfalt om vinteren. Den gjør nok susen på sneen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå