steinjarle Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Endelig litt action! Dette er de beste mobilabonnementene nå Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Endelig litt action! Dette er de beste mobilabonnementene nå Dere burde oppdatere tabellen for "Mye data" angående Get Mobil med at de ikke har datarollover som dere påstår. Dette kunne gjerne vært nevnt som et punkt i teksten også hvor dere nevner Get som alternativ da det er må være en av få operatører (eneste?) som ikke har dette. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Telia har lansert fri bruk i 1 og 3 timer for 19 og 39 kr. Dette gjelder alle privat-abonnement men ikke kontantkort eller mobilt bredbånd. Det er ikke helt fri bruk, men allikevel et bra tiltak. Det er sikkert mange som kunne tenkt seg det på mobilt bredbånd der man kanskje har et spill eller andre filer på 50+ GB man skal laste ned. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Jeg håper fri bruk i 1 og 3 timer er en forsiktig vei i retning fri databruk i større skala, men jeg tipper vi ikke får se dette i Norge i 2018 selv om dette er noe du kan kjøpe i blant annet Sverige, Danmark og Finland. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Da venter man tålmodig på at komplett endrer sine priser.. jeg forventer enten større kvote eller lavere pris på abonnementene. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Jeg forventer at Chili og Komplett svarer på Telipol ja. Selv byttet jeg fra Telipol til Chili fordi Telipol ikke hadde datakontroll. Jeg kan godt bytte over til Telipol igjen nå. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 hmm Telipol virker spennede, 10G mer for samme pris enn hva jeg gir idag, noen som ahr erfaring med de? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Ice har endret prisen på sitt 6 GB abonnement til 299, så rart at de ikke er tatt med i tabellen for "5GB"-abonnementene. Har dette skjedd for sent til at det er fanget opp her? Ellers må jeg si jeg vanligvis er ganske negativ til Telenor, men synes faktisk flexabonnementene er interessante. Dog litt dyr i utgangspunktet, men mye snillere på hvordan overforbruk normalt behandles. For en som bruker endel data til vanlig, men som normalt ville brukt mye mere i visse perioder som jul og nyttår, påske og sommerferier, så kan man nå velge et abonnement mer opp til normalforbruket, men likevel kunne guffe på endel mere i perioder, uten å være redd for at dette skal bli skrekkelig dyrt, så lenge man befinner seg i Norge på norsk nett og i EU/EUS-sonen. Ulempen er riktignok at man da kan glemme seg litt når man er i land som ikke inngår i roam-like-home. Endret 23. mars 2018 av Snowleopard Lenke til kommentar
N83NNPZM Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Endelig litt action! Dette er de beste mobilabonnementene nå Dere burde oppdatere tabellen for "Mye data" angående Get Mobil med at de ikke har datarollover som dere påstår. Dette kunne gjerne vært nevnt som et punkt i teksten også hvor dere nevner Get som alternativ da det er må være en av få operatører (eneste?) som ikke har dette. Get lanserer rollover veldig snart Endret 23. mars 2018 av N83NNPZM Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Endelig litt action! Dette er de beste mobilabonnementene nå Dere burde oppdatere tabellen for "Mye data" angående Get Mobil med at de ikke har datarollover som dere påstår. Dette kunne gjerne vært nevnt som et punkt i teksten også hvor dere nevner Get som alternativ da det er må være en av få operatører (eneste?) som ikke har dette. Get lanserer rollover veldig snart Det er jo bra at de snart henger med resten. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Vi har vel nå passert "innen fredag"? Finner ingen informasjon om nedsatt hastighet ved oppbrukt datamengde hos telipol. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Vi har vel nå passert "innen fredag"? Finner ingen informasjon om nedsatt hastighet ved oppbrukt datamengde hos telipol. Det ser ut til å kun stå info om det på abonnementene fra og med Fri 3GB: Datakontroll kan aktiveres på MinSideEksempel hentet fra:https://www.telipol.no/billig-mobilabonnement/fri-3gb/ Ingen info om det på abonnementene med mindre enn 3GB inkludert, så mulig dette kun gjelder de større abonnementene til Telipol eller at de ikke har oppdatert nettsiden enda. Endret 26. mars 2018 av Hedonism Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 dataselskapene blir bare større og større og større. de lever fett på alt. alt i jorda har blitt digitalisert. så det er ikke penger de mangler på Lenke til kommentar
Arnstein Hjelmeseth Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Etter å ha lest litt omtaler, betaler jeg heller en 10er ekstra . De billigste får slakt i omtalene, og det er mange av dem! Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Ser ikke ut til å være mulig å aktivere datakontroll på Fri 500MB eller Fri 1GB. Triste greier. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Endelig litt action! Dette er de beste mobilabonnementene nå Dere burde oppdatere tabellen for "Mye data" angående Get Mobil med at de ikke har datarollover som dere påstår. Dette kunne gjerne vært nevnt som et punkt i teksten også hvor dere nevner Get som alternativ da det er må være en av få operatører (eneste?) som ikke har dette. Get lanserer rollover veldig snart Det er jo bra at de snart henger med resten. Da ser jeg på Get.no at de har fått data rollover, det var jo bra. Lenke til kommentar
C5OXPVOL Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Flott og nyttig oversikt. Savner en ting: ringepriser i EU. "EU inkludert" betyr oftest at du kun kan ringe norske numre, samt ta imot samtaler når du er i EU - IKKE å ringe lokalt (for eksempel spansk nummer når du er i Spania). Da kan en fort bli lurt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Flott og nyttig oversikt. Savner en ting: ringepriser i EU. "EU inkludert" betyr oftest at du kun kan ringe norske numre, samt ta imot samtaler når du er i EU - IKKE å ringe lokalt (for eksempel spansk nummer når du er i Spania). Da kan en fort bli lurt. Det stemmer vel ikke, EU inkludert betyr at du kan ringe lokale numre når du er i EU-land. Det som ikke er inkludert er forbruk fra Norge, så om du er i Norge og vil ringe Spania så vil det påløpe kostnader. Men ringing fra norsk mobilnummer når du er i Spania til lokalt nummer har samme pris som om du var i Norge, normalt 0 kroner minuttet siden de fleste har inkluderte ringeminutter. Kilder: Ingen ekstra kostnad ved ringing til lokale numre i EU, EØS og Sveits og tilbake til Norge. https://telia.no/roam-like-home Alt som er inkludert i abonnementet ditt av data, MMS, SMS og minutter kan nå brukes innad i EU/EØS, til samme pris som i Norge https://www.telenor.no/privat/mobil/utlandet/#tab1=0 Alle våre mobilabonnement lar deg bruke telefonen din i EU og EØS uten ekstra kostnad! Du kan med andre ord ringe, sende SMS og MMS og bruke mobildata i EU og EØS, uten å bekymre deg for regningen. Du kan også ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad. https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/eu/?ref=3604 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg