Gjest medlem-465396 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hei Over two months ago I used bilfrakt (kranbil) to remove my car from E18 to bensin stasion. Til todday I have not get faktura for that. I sendt few e-post about request faktura, because I want to pay for it. They no answer. I'am affraid that they wil do mistify, and they want to cheat on me. I do not want go to incasso and pay more. What to do ? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 De har sannsynligvis fakturert forsikringsselskapet. Bare glem hele saken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-465396 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) min kjærste tatt tilsyn i dokumentasjon i forsikringsselskapet. ''kranbil'' har sendt faktura til forsikringsselskapet men forsikringsselskapet svar til ''kranbil'' ''han har kun ansvarsforsikring - Faktura må sendes bileier.'' På grunn av jeg fått ikke faktura fra ''kranbil'' Jeg send spørsmat om faktura. 2x en gang i norsk en gang engelsk ingen svar. Endret 22. mars 2018 av medlem-465396 Lenke til kommentar
Gjest medlem-465396 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Må jeg klage på dette til skattetaten? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Nei, de kommer ikke til å gjøre noe med dette. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Skatteetaten har ikke noe med dette å gjøre. Så lenge du ikke har fått faktura, kan du bare glemme dette - spesielt siden du har etterlyst faktura 2 ganger. De kan ikke sende det til inkasso uten noen kontakt med deg først - dvs. de kan, men de vil ikke ha noen sak om de gjør det. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Slike saker kan "koke bort i kålen", hvis det bare blir liggende i en bunke lenge nok kan det være at kravet forsvinner. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå