iR' BR34K Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 ASUS ROG Strix Flare er skapt for å vare.ANMELDELSE: ASUS ROG Strix Flare Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Skal gamer ta opp arven etter hw.no med spelutstyrtester? Det kan eg like! 7 Lenke til kommentar
disk Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hva skal man med fuckings numpad? Tar så jævlig plass, blir aaldri brukt. Og som gamer, er det fordel å ha mer plass til den gigantiske musmatten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Når man taster inn kid på nettbanken er num uvurderlig. 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hva skal man med fuckings numpad? Tar så jævlig plass, blir aaldri brukt. Og som gamer, er det fordel å ha mer plass til den gigantiske musmatten Det finnes de av oss som foretrekker bakbelyst tastatur og bruker tastaturet til langt mer enn bare gaming. Numpad er for min del et must. Så hvorfor velger jeg et 'gaming tastatur' til andre ting enn gaming? Fordi jeg liker knappene, responsen, og ikke minst fordi jeg vil ha lyset. Det finnes da masse andre tastatur uten numpad ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 De vet å ta seg betalt for disco lys. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hva skal man med fuckings numpad? Tar så jævlig plass, blir aaldri brukt. Og som gamer, er det fordel å ha mer plass til den gigantiske musmatten Det finnes de av oss som foretrekker bakbelyst tastatur og bruker tastaturet til langt mer enn bare gaming. Numpad er for min del et must. Så hvorfor velger jeg et 'gaming tastatur' til andre ting enn gaming? Fordi jeg liker knappene, responsen, og ikke minst fordi jeg vil ha lyset. Det finnes da masse andre tastatur uten numpad ? Jeg har desverre for liten plass, så Numpad må vekk for å få plass. Ellers helt enig med deg, en datamaskin må kunne brukes til mer enn gaming selv om det er en gaming pc. Mitt problem er plass uavhengig av om jeg jobber eller gamer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Rullehjul for lydvolum! Det gjør denne tingesten interessant helt på egenhånd. Etter hva jeg kan finne ut kommer tastaturet med 4 ulike MX Cherry alternativer; Red: Litt lyd, lavt aktiveringspress, ingen feedback Brown: Ingen lyd, lavt aktiveringspress, lett feedback Blue: Høy lyd, medium aktiveringspress, medium feedback Black: Ingen lyd, høyt aktiveringspress, ingen feedback Så spørs det bare hva de tar inn til Norge. Endret 22. mars 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Soles Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Fornøyd med G910 Spectrum samt Arx appen. Numpad er et must for programmering Ting går jo så mye raskere! Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Har cherry mx.. kommer an på om det er stille nok.. Får se om det er stillere enn Silent MX. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Etter hva jeg kan finne ut kommer tastaturet med 4 ulike MX Cherry alternativer; Siden artikkelen nevner Speed Silver; Silver: Ingen lyd, lavt aktiveringspress, ingen feedback + 0,6 mm kortere "reisevei" enn MxRed. Dog, jeg ser ingen steder at tastaturet leveres med den. Endret 22. mars 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Etter hva jeg kan finne ut kommer tastaturet med 4 ulike MX Cherry alternativer;Siden artikkelen nevner Speed Silver; Silver: Ingen lyd, lavt aktiveringspress, ingen feedback + 0,6 mm kortere "reisevei" enn MxRed. Dog, jeg ser ingen steder at tastaturet leveres med den. Hei, Speed Silver-versjonen kjem seinare i år. Ingen eksakt dato enno. Meir info her: https://rog.asus.com/articles/gaming-keyboards-gaming-mice/announcing-the-rog-strix-flare-mechanical-gaming-keyboard/ Men er uvisst om dette kjem til Noreg eller ikkje. Endret 22. mars 2018 av iR' BR34K Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Speed Silver-versjonen kjem seinare i år. Ingen eksakt dato enno. Meir info her: https://rog.asus.com/articles/gaming-keyboards-gaming-mice/announcing-the-rog-strix-flare-mechanical-gaming-keyboard/ Ok, takk. Klippet fra Asus lenken; Later this year, the Flare will also be available with MX Speed Silver switches that shorten the actuation distance for a quicker response. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Etter hva jeg kan finne ut kommer tastaturet med 4 ulike MX Cherry alternativer;Siden artikkelen nevner Speed Silver; Silver: Ingen lyd, lavt aktiveringspress, ingen feedback + 0,6 mm kortere "reisevei" enn MxRed. Dog, jeg ser ingen steder at tastaturet leveres med den. Skall det vara konkurrenten till Razer yellow? De är i alla fall MYCKET tystare än både svart och brun. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Plagsomme lys - null kjøp. Er det noen som har noen billige, og bra tastaturer uten lys som de anbefaler? 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Jeg lurer også på noen anbefalinger til tastetur til CS. Har razor blackwidow chroma nå der ctrl og shift henger igjen. Dette selv etter å skrudd det helt fra hverandre og blåst det rent samt noe smøring på de to knappene. Men begrensa hvor mye pils og annnet gris det skal tåle. P.S. Trenger ikke å ha discolys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Plagsomme lys - null kjøp. Er det noen som har noen billige, og bra tastaturer uten lys som de anbefaler? Lysene må jo ikke være på... Billige... Vel, jeg bruker CM Storm QuickFire tastaturer. Både QuickFire TK, QuickFire Pro og QuickFire Stealth. De er iallefall bra, alle fungerer enda (3 år ca), har 8 stk totalt (jobb, hjemme etc). Det jeg savner er rullehjul for volum. Har razor blackwidow chroma .. Hatt et par blackwidow, fikk problemer med dem. Taster som ikke funka etc (måtte boote maskina). Tror egentlig det meste var driver relatert. Det ene døde helt til slutt da, så der måtte det være noe fysisk feil også. Endret 22. mars 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Skall det vara konkurrenten till Razer yellow? De är i alla fall MYCKET tystare än både svart och brun. Tja.. eller motsatt kanskje, Cherry holdt på lenge før razer begynte med sine egne mekaniske switcher. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om lyden. Vel, kanskje bortsett fra mxBlue, den bråker for mye selv for meg. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hvordan vet man at et nytt tastatur på markedet er lagd for å vare selv om det virker slik i en kort test ? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hva skal man med fuckings numpad? Tar så jævlig plass, blir aaldri brukt. Og som gamer, er det fordel å ha mer plass til den gigantiske musmatten Neida.. en gamer sjekker aldri f.eks banken... Gamer mye men et tastatur uten numpad er fulstending uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå