Gå til innhold

Her går Greenpeace-aktivister til aksjon mot Statoil-rigg som skal til Barentshavet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greenpeace = Miljøterrorister. De stiller i enfoldighetens superklasse sammen med Natur og Ungdom.

Terrorisme innebærer bruken av vold for å skape ekstrem frykt blant folk flest. Greenpeace er en ikke voldelig organisasjon. Jeg vil anbefale at du setter deg mer inn i hvem og hva du omtaler, før du kommer med en slik stigmatiserende kommentar.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Greenpeace = Miljøterrorister. De stiller i enfoldighetens superklasse sammen med Natur og Ungdom.

hva kaller du folk, som mer enn gjerne ødelegger og utrydder alt liv for evig og alltid for å få seg litt ekstra lommepenger?

Greenpeace.

Sitter i plastkajakker laget av olje, iført flytevester laget av olje, mens de padler mot en rigg i opplag med årer laget av olje... og skriker om at olje må bort.

Klarer ikke å ta slikt tull på alvor.

Her handler det mer om "se på meg hvor miljøengasjert jeg er" enn noe annet.

Vil man argumentere for miljøet så finnes det mange andre måter å gjøre det på, blant annet ved å bruke tid, penger og initiativ mot grønne alternativer istedenfor å kaste bort tiden ved å sitte på en rigg og felle tårer mens man tar selfies og legger ut på facebook og twitter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...