inaa Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 – Vi bruker de virkemidlene vi har.Her går Greenpeace-aktivister til aksjon mot Statoil-rigg som skal til Barentshavet Lenke til kommentar
Willie von Busche Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Greenpeace = Miljøterrorister. De stiller i enfoldighetens superklasse sammen med Natur og Ungdom. 1 Lenke til kommentar
4U0V1MKL Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Greenpeace = Miljøterrorister. De stiller i enfoldighetens superklasse sammen med Natur og Ungdom. hva kaller du folk, som mer enn gjerne ødelegger og utrydder alt liv for evig og alltid for å få seg litt ekstra lommepenger? 2 Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Greenpeace = Miljøterrorister. De stiller i enfoldighetens superklasse sammen med Natur og Ungdom. Terrorisme innebærer bruken av vold for å skape ekstrem frykt blant folk flest. Greenpeace er en ikke voldelig organisasjon. Jeg vil anbefale at du setter deg mer inn i hvem og hva du omtaler, før du kommer med en slik stigmatiserende kommentar. 2 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Greenpeace = Miljøterrorister. De stiller i enfoldighetens superklasse sammen med Natur og Ungdom. hva kaller du folk, som mer enn gjerne ødelegger og utrydder alt liv for evig og alltid for å få seg litt ekstra lommepenger? Greenpeace. Sitter i plastkajakker laget av olje, iført flytevester laget av olje, mens de padler mot en rigg i opplag med årer laget av olje... og skriker om at olje må bort. Klarer ikke å ta slikt tull på alvor. Her handler det mer om "se på meg hvor miljøengasjert jeg er" enn noe annet. Vil man argumentere for miljøet så finnes det mange andre måter å gjøre det på, blant annet ved å bruke tid, penger og initiativ mot grønne alternativer istedenfor å kaste bort tiden ved å sitte på en rigg og felle tårer mens man tar selfies og legger ut på facebook og twitter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå