Gå til innhold

Døgnåpen kunderservice fra Telenor


Anbefalte innlegg

Telenor reklamerer med døgnåpen kundeservice.
Jeg har et par ganger ringt til de etter kl. 00, og i alle tilfellene har jeg fått beskjed om at jeg skulle ringe tilbake en annen dag før klokken 20, for de måtte sette meg over til en annen avdeling. Og en av gangene var det snakk om før kl. 16. Dette fordi de som sitter der på kvelden og natten, ikke har peil/ tilgang til enkelte tjenester. Mitt enkle spørsmål var e-post oppsett på en T610...

Så er Døgnåpen kundeservice mer en nødservice-sentral? Hjelper med det mest prekære, mens resten må taes på dagtid? Synes dette er dårlig.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bullsh.....! Jeg har ringt Kundeservice midt på natta. (Jeg regner med at det er Telenor Mobil sin kundeservice du sikter til)

Og en annen ting, har du lagt inn GPRS eller MMS innstillinger, skal det ikke det store geniet til å legge inn e-post innstillinger.

Endret av Isah
Lenke til kommentar
Bullsh.....! Jeg har ringt Kundeservice midt på natta. (Jeg regner med at det er Telenor Mobil sin kundeservice du sikter til)

Og en annen ting, har du lagt inn GPRS eller MMS innstillinger, skal det ikke det store geniet til å legge inn e-post innstillinger.

Du missforstår, selvsagt er Telenor Mobil kundeservice døgnåpen, men det er ikke alle spørsmål de som sitter på kveldstid kan besvare! De har ikke tilgang til alle tjenester. (eller at de ikke har peiling og bare sier at de ikke har tilgang, da. Det er jo en mulighet.).

 

E-post oppsettet trenger man innkommende/ utkommende server innstillinger for. Fikk det til å funke med netcom, men ikke telenor.

Lenke til kommentar
E-post oppsettet trenger man innkommende/ utkommende server innstillinger for. Fikk det til å funke med netcom, men ikke telenor.

Det er såre enkelt med Telenor.

 

Innkommende epost server: online.no (port 110)

Utgående epost server: online.no (port 25)

 

Port nummer i parantes dersom du trenger det også.

 

 

des,OUT!

er nok ikke det du. du tenker på hvis man skal bruke [email protected]

men hva hvis man skal bruke @epost.no eller @netcom.no osv?

da trenger man andre serveropplysninger.

 

men, jeg har fått det til å virke nå..

Lenke til kommentar

tror de fleste misforstår det Caluna mener, poenget er jo at de reklamerer om døgnåpen kundeSERVICE (dvs ta seg av nattlige kundehenvendelser) og selv om noen synes e-post oppsett er såre enkelt, er det faktisk noen andre som trenger hjelp til det...

 

Forøvrig starter NetCom med døgnåpent kundesenter iløpet av januar 2004, så kan man jo sammenligne hvordan man synes hjelpen er for "gigantene" i mobilmarkedet...

 

p.s. Det er klart at ikke ALT kan løses på nattestid, når det gjelder tekniske problemer etc, der andre avdelinger må inn i bildet, men "enkle" oppsett for mobilen bør de fleste kundebehandlere kunne...

 

Lenge leve operatørenes forskjeller, da er det lettere for kunder å velge den de SELV er mest fornøyd med...

Lenke til kommentar

takk tinyworks, du har skjønt det ;)

Og Desdichado, da bruker jeg ikke Telenor lenger? Selvsagt gjør jeg det, bruker jo Telenor som wap-tilkobling så da lurte jeg på om de på telenor kunne forklare meg hva som måtte til, noe de ikke kunne, men som sagt, fikk det til. Det var jo egentlig en fillesak.

 

Netcom med døgnåpent kundesenter, det var jo gode nyheter!! Men det er jo ikke bare åpningstidene som sagt, men også kvaliteten. Så det skal bli spennende å se hvem som holder mål best her! Hadde vært artig å ta en uformell test når begge er oppe & går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...