Deelay Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg skal legge inn msn messenger, men på xp er windows messenger inne! Hvordan får jeg avinstallert dette? Jeg har fått det vekk fra oppstarten, men skulle gjerne hatt det helt vekk... Lenke til kommentar
rwu Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 i msn: tools -> options -> preferences ->general -> fjern haken run this program when windows starts... reboot(eller stopp prosessen i taskmanageren) -> rename c:\program files\messenger\msmsgs.exe til msmsgs.exe___... eller bare oppgrader ved å laste ned og installere nyeste versjon... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 On XP Systems without SP1: Click Start / Run Then type the following: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Press ENTER Restart Windows On XP Systems WITH SP 1: Control Panel Add / Remove Programs Click on "Add/Remove Windows Components" on the left UNcheck "Windows Messenger" Click "NEXT" Click "Finish" Reboot Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå