AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24290084/vogue-naa-skal-det-vaere-full-busk Anonymous poster hash: 0232d...8e3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2018 Smaken er som baken og så lenge jeg ikke skal drive og rote nedi der så har ikke jeg med hvordan folk steller seg. Men for min del foretrekker jeg barbert eller i det aller minste godt frisert. Både for meg selv og partner. Min erfaring er at det er mye mer behagelig og lettere å holde tørt og rent. Anonymous poster hash: 0bb07...f08 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Jeg visste at om jeg bare holdt ut, så ville moten rotere tilbake! 3 Lenke til kommentar
Diskusjonist Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Greit nok det. Synes hår på damer er helt OK, en "full busk" skremmer ikke meg. Det er bedre at hun ser ut som en dame enn en småjente. Men det går jo an å stusse litt på håret da. Endret 31. mars 2018 av Diskusjonist 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nytt verdensproblem. Er dette Folkets store mareritt lever vi temmelig godt For min del kunne jeg ikke brydd meg mindre 2 Lenke til kommentar
hokjønnet Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Jeg tenker at hvis man er så opptatt av hva motebildet sier om hår eller ikke hår på musa så er man i overkant opptatt av trender... Jeg synes godt frisert over det hele gir mest velvære for meg og er det fineste. Kunne aldri grodd full busk fordi det er trendy Kunne heller aldri gått over til glattbarbert fordi noen sa eller mente så. Endret 9. april 2018 av hokjønnet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 For noe tull. Trender endres bare for å fortsatt kalle seg trend og representerer ikke hverdagen. Hvem som er ved sine fulle fem liker busk? 2 Lenke til kommentar
hokjønnet Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 For noe tull. Trender endres bare for å fortsatt kalle seg trend og representerer ikke hverdagen. Hvem som er ved sine fulle fem liker busk? Jeg er ingen forkjemper av full busk. Det må ikke være enten eller og trender må ikke følges. Men siden du først nevner ved sine fulle fem så er vel menn som foretrekker kvinnekroppen naturlig strengt tatt mer ved sine fulle fem enn de som ønsker å endre på den. Hår nedentil var vanlig før 2000-tallet ish så det er jo ikke sånn at det ikke var noen oppegående menn før 2000-tallet 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Hår nedentil var vanlig før 2000-tallet ish så det er jo ikke sånn at det ikke var noen oppegående menn før 2000-tallet Joda, tok bare mange tusen år før folk så lyset 1 Lenke til kommentar
hokjønnet Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Hår nedentil var vanlig før 2000-tallet ish så det er jo ikke sånn at det ikke var noen oppegående menn før 2000-tallet Joda, tok bare mange tusen år før folk så lyset Haha, får vel være glad det finnes noen menn som ikke har sett lyset jeg da siden jeg lar det være igjen litt hår der nede. Jeg styrer unna de som MÅ ha full busk og de som MÅ ha det glatt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. april 2018 Forfatter Del Skrevet 14. april 2018 Hadde ONS her om dagen (ja dere kan tenke dere hvor dette går ..). Beveger meg nedover mens jeg kler av henne. Drar av trusa og oppdager busken da som ser svært lite fristende ut, nøler litt og ser opp på henne i det hun brått ombestemmer seg og sier "Jeg vil ikke ha sex likevel i kveld...", takk gud tenker jeg i ett sekund før hun sier videre "...men du kan bare fortsette". Så griper hun tak i hodet mitt og presser meg ned der. Det verste var etter jeg fullførte, så runket hun meg til orgasme før hun skal ha meg ned der IGJEN fordi nå er det min tur igjen " Går greit liksom, men setter veldig pris på om det er barbert, spesielt hvis du absolutt skal ha fyren til å slikke deg halve kvelden, synes nesten det er litt mangel på god folkeskikk Anonymous poster hash: 37d13...7da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg