Frickyboy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg kjøpte en Silent Boost til min 1,3ghz prosessor og der følte det med goop(hvit),jeg la det på prosessoren og kjøleplaten å satte den inn i min Pc og trodde at den var bedre,men Pc`en kom helt til å skjekke minnet og der stoppet hele dritten:( :(Prøvde og slå av Pc`en og der etter å starte den opp igjen ,men det var ikke noe livstein:( Men jeg tok den gamle 1,3ghz prosessoren jeg hadde(med mange riper i og hakk i) og den funket bra men temperaturen var jo veldig høy da synest jeg(47-51grader) med den gamle kjøleviften ligger den på 37grader...??(Bruker da 1,2ghz prosessor der) Jeg bruker et goop som heter Artic Silver3 på den gamle prosessoren og kjøleplaten da, prøvde det på den nye men ikke noe bedre resultat:( Og min pC kutter ved 50-55grader med andre kjølevifter,men ikke med den jeg bruker nå(en Titan ttc-d5tb) og den nye heter Termaltake som er helt kopper på kjøleren og jeg tillføyer at jeg bruker en Enermax fifte på den gamle kjøleren. Og når jeg søker hos (UCS2000)så ligger den 1,2ghz prosessoren på 50-55grader og da henger ikke Pc`en seg ikke....?? Og jeg har et HK som heter Asus a7v-e med den nyeste bios på. Er det noen som har hatt samme problemet? Eller noen lyse ideer på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå