SheldonC Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hva heter pensumbøkene i: - Engelsk vg1 - norsk hovedmål vg3 - norsk sidemål vg3 - medie- og informasjonskunnskap 2 - matte 1P - matte 2P ?? Lenke til kommentar
forsommer Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 norsk: signatur 3 (varierer med privatistskoler) matte 1p: sinus 1p Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Du må kontakte en videregående skole og spørre dem hvilke bøker de bruker. Det gjorde jeg da jeg var i samme situasjon. Lenke til kommentar
Voli Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hvis du går opp som privatist kan du jo velge mellom flere, for eksempel sinus/sigma når det gjelder matte og panorama og signatur i norskfaget siden de følger de samme kompetansemålene. Dersom du skal på Sonans o.l. ville jeg forhørt meg på den enkelte skolen. Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hadde "Tema"-serien på vgs, og synes ikke den var spesielt god. Hvis jeg skulle gått som privatist i norsk selv, ville jeg valgt en annen hvis jeg var deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå