Gjest medlem-465396 Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hei Min psykolog er sint på meg på grunn av jeg skrevet en klage. Han skrevet dårlig epikrize om meg. Hvilken loven sier at jeg kan å ha ny vurdering fra en annen spesialist? beklager for norsk min, håper at du forstå. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 https://lovdata.no/NL/lov/1999-07-02-63/§2-3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-465396 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 takk. Jeg snakker norsk veldig litt, jeg bruke google translator. I DPS jeg har en tolk. Tidligere jeg vært i Oslo sykehus og fått jeg paranoia. I Drammen sykehus fått jeg panik. Jeg har denne på epikrize fra sykehuset. For meg ligger i norske sykehus er veldig skadelig. Jeg føler meg rar, og jeg har mistanke om at de vil drepe meg. Jeg har personlighetsforstyrrelser som jeg etter min mening ikke kan kurere i Norge på grunn av dårlig kommunikasjon og personlighetsforstyrrelser. Hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå