karekbo Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Jeg setter sammen et Supermicro X10SL7-F hovedkort og et Fractal Design Node 804 kabinett. Håndbøkene er ikke lette å skjønne og jeg har problem med å kable riktig. Ikke finner jeg noen god veiledning på nettet heller. Vet noen om en god veiledning? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Kan være en ide å poste pdf brukermanuelen ifra siden til hk produsenten, om de i det hele tatt har noe sånt. I de fleste manualer så er det realtivt lett å skjønne egentlig. Lenke til kommentar
karekbo Skrevet 21. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2018 Takk for svar Ja, jeg har gjort dette før og ikke hatt problemer med å tolke manualene, denne er jeg usikker på. Jeg legger ved bilde av kablene fra kabinett-manualen og oversikt over kontaktene på hovedkortet. USB-kabelen er selvsagt ikke noe problem (Hvordan får jeg lagt til bildene? er det ikke en binders som vanlig?) Lenke til kommentar
karekbo Skrevet 21. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2018 Fant uta det. Her er bildene Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Fant PDF manualen til HK på nettet og der så det litt greiere ut. Lenke til kommentar
karekbo Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2018 Takk for svar Jeg hadde nok manualen til HK, men skjønte ikke helt hvor jeg skulle sjekke. Nå tror jeg kablene er i riktig kontakt, unntatt HD Audio, til frontpanelets lyd ut og mikrofon. Jeg finner ingen kontakt på HK. Dette er jo et HK til server, og da er det kanskje ikke meningen å ha lyd ut/inn? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Så vidt jeg kan se er det ikke lyd på det kortet, så da får du nok ikke brukt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå