Errae Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) NOKIA 6220 ER NÅ I HANDEL! Nokia 6220-telefonen er et stilig produkt som mener alvor. Den har et innebygd digitalkamera som gir deg bildebehandlingsmuligheter når du er på farten og gjør det mulig å lage multimediemeldinger. Nokia 6220-telefonen lar deg raskt og enkelt håndtere det mobile kontoret. Telefonen har EDGE- og GPRS-dataforbindelse med høy hastighet, noe som gir raskere og kraftigere Internett-surfing samt sending av meldinger. WAP 2.0 XHTML-leseren har fullfargegrensesnitt og kan tilby et rikere grafisk innhold. fikk denne mailen fra nokia nå ! Endret 13. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 okej... den og er hos telebutikken her på hamar allerede faktisk.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 stor fint. og jeg som sa til en kunde i dag at det kom til å ta ei stund ;D Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jepp. fått den mailen jeg og.! de har den i telekiosken i bergen og tror jeg. ganske fet mobil faktisk! men, vet ikke helt om kameraet er så sykt bra! Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sjekket med telefast og dangaard(levrandører som telekiosken bruker blant annet) og de hadde den ikke. Rart.. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jepp.fått den mailen jeg og.! de har den i telekiosken i bergen og tror jeg. ganske fet mobil faktisk! men, vet ikke helt om kameraet er så sykt bra! Telekiosken har den ikke! var i alle telekiosk butikkene jeg vet om i bergen i dag, men så at telebutikken på oasen senter hadde en, den er ganske stilig. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har sett noen selge en 6220 brukt. Så den er vel ute et eller annet sted i Norge. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Nei tror ikke den har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå