RetardedBuckets Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 (endret) Hei Jeg meldte meg inn hos et treningssenter over internet, men benyttet meg av angreretten etter bare noen dager. Jeg sendte inn angre skjema og krevde pengene mine tilbake(innmelding+1 måned). Jeg fikk svar iløpet av noen minutter hvor de prøvde å få meg til å ikke melde meg ut, men jeg var bestemt på å avslutte medlemskapet. Etter det sluttet de å svare på mailene mine. Jeg sendte 1 mail i uken og spurte når jeg ville få pengene mine tilbake. Det har nå gått 4 uker siden jeg sendte inn angreskjemaet. Nå har jeg fått inkassovarsel for ubetalt månedavgift til selskapet. Jeg visste ikke at det var lov å holde på sånn? Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det? Kan dere hjelpe meg? Endret 21. mars 2018 av RetardedBuckets Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Svar at du bestrider kravet og legg ved dokumentasjon. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Det ovenfor, og opprett en klage hos https://www.forbrukerradet.no/ med tanke på å få den første innbetalingen tilbake. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå