Gå til innhold

Telenor tvinger tidligere Djuice-kunder over på langt dyrere abonnement


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Problemet med OneCall er at de bruker Telia sitt nett. Telia reparerer ikke basestasjoner som får tekniske problemer, og OneCall bare driter i kunder som klager. Jeg har byttet til icenet. Telia sitt nett er svakt utbygd og overhodet ikke vedlikeholdt på Oslo vest.

Lover du å ikke banke meg opp hvis jeg forteller deg at samtalene går via Telias nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Telenor 1 gang i mitt liv, dog noen år siden og skal aldri tilbake. 

Kundeservice var elendig, avtalene ble brutt og de klarte å tvinge meg over på et abo med bindingsfrist.

Med etter trussel om rettslige skritt fra min side, så løp dem med halen mellom bena.

 

Har vært Chess kunde i mange år nå, prisene ligger i nedre sikte, og veldig fornøyd med

kundeservice om det er noe som jeg lurer på, alt fra faktura til kjøp av mobil via nettsiden dems.

Nå skal det jo sies at den beste mobilopratøren er de du aldri trenger å bruke kundeservice, hehe.

Så jeg forstår dem veldig godt, de som rømmer fra Telenor, jeg skjønner ikke at folk faktisk vil være kunde der og betale mer for varene, men men, vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Mye dritt kasting her, mot Telenor, som folk ikke er kunde hos

Flere av de som slenger dritt mot Telenor har vært kunde tidligere. Telia har også fått et par, da. Telias manglende dekning er en gjenganger i slike tråder.

Lenke til kommentar

"Her i Telenor setter oss selv i sentrum. Vi er glade for å meddele kundene våre at vi leverer bra overskudd og kan utbetale fete bonuser takket være dere! Takk for at de fleste av dere finner dere i å bli flytta over på dyrere abonnement uten å protestere! Også takk for at dere styrer unna billigselskap som ICE, Komplettmobil, Onecall m.fler! Uten dere som betaler overpris hadde ikke livet vært så fett som det er nå! Gled dere over å se toppsjefene våre skli rundt i Ferrarier og tenk at det var takket være sånne som deg at dette ble mulig"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har vært kunde hos både telenor og telia tidligere. Telia/netcom var jeg kunde mellom 1999 - 2014 og var kjempefornøyd med servicen. Det som dog fikk meg til å bytte var manglende dekning der jeg bodde, og månedsprisen i forhold til det jeg fikk for pengene. Komplett mobil gir 6 GB/mnd i data mot telias 3.

Lenke til kommentar

Taletrafikk hos ICE blir komplisert ved at telefonen må bytte fra ICEs 4G-nett og over til Telias 3G-nett. Noen ganger tar det ekstra lang tid, og noen ganger kommer ikke samtalen gjennom.

 

 

Og det er noe man som kunde bare må finne seg i?

 

Det er ganske utrolig at noe så banalt som telefonsamtaler er det som fungerer dårligst med et telefonabonnement.

Lenke til kommentar

 

Fikk melding i dag. Har blitt flyttet til noe Yng greier, men står jo i meldingen at jeg får samme pris som før og akkurat samme datamengde som tidligere.

Ikke alle som er unge(r )

jøss, er 32 år. Lenge siden jeg har blitt kalt unge.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk melding i dag. Har blitt flyttet til noe Yng greier, men står jo i meldingen at jeg får samme pris som før og akkurat samme datamengde som tidligere.

Ikke alle som er unge(r )

jøss, er 32 år. Lenge siden jeg har blitt kalt unge.

 

Yng, for de UNDER 28 år

Lenke til kommentar

", med noen som melder om at de hadde 5 GB for 229 kroner i måneden, mens andre rapporterer om 3 GB for 279 kroner i måneden. "

 

Ja?? Er ikke det en selvfølge da?

 

Er da ingen selvfølge at du automatisk skal få ny pris dersom prisen settes ned. .Avtaler man 279,- så betaler du 279,- selv om nye kunder kanskje får samme til 249,- .. Da må du selv følge med og spørre om å få lov å gå over på den lavere prisen...

 

Kontrakt er signert på den prisen som er nevnt, den skal ikke automatisk endres..

Lenke til kommentar

Greit nok at Telenor kanskje har en god kundeservice, men har man egentlig bruk for en kundeservice så ofte, og er det verdt å betale så mye mer for et produkt man ikke har behov for ? Hva med å forsøke ex. Komlpett?

Lenke til kommentar

Greit nok at Telenor kanskje har en god kundeservice, men har man egentlig bruk for en kundeservice så ofte, og er det verdt å betale så mye mer for et produkt man ikke har behov for ? Hva med å forsøke ex. Komlpett?

Fortsatt mange som ikke forstår at god kundeservice også er når en ikke har behov for å ta kontakt med kundeservice

Lenke til kommentar

Har fått samme melding og vurderer bytte, men hva skal man bytte til? Telenor har jo enormt bra kundeservice, noe jeg ikke kan si om enkelte andre selskaper

 

Hvorfor er kundeservice så viktig for deg? Joda, kundeservice er bra det men jeg har hatt samme mobil ab i flere år uten å måtte ringe til kundeservice en eneste gang. Så sier ikke at kundeservice ikke teller, men burde det telle så mye om man ikke har "behov" for det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...