Gå til innhold

Party musikk

OuO

Anbefalte innlegg

Ett ord: METALLICA!  :cool:

Metallica er jo favorittbandet mitt (*HER VAR DET NOE ONDSKAP!*), men; de bandene/artistene som jeg *skikkelig* liker synes jeg ikke er noe stas å høre på når man er på fest/forspeil; rett og slett fordi at da blir jeg sittenes å høre på musikken og teksten og det sosiale blir litt ødelagt, synes jeg .. Synes det er OK med musikk som 'bare' "Er der", liksom.. Som underholder litt i bakgrunnen uten å ta fokus.. Anyway, det er det jeg føler..

Der er vi ganske enig. Jeg blir også sittende å lytte på teksten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, får vel spa med litt mere festmuzak:

Coca Carola - Moderater Byråkrater Ekonomer och Fantomer (svens rock er brile på fest)

Knutna Nevor - Sangen om Stalin ;) (Litt gøy må man da ha det. Jævlig artig om mange kan teksten :p)

Gatas Parlament - Proletar party (Vi har ett proletar party\en arbeiderklasse fest\du slipper ikke inn\det er eksklusivt for folk flest\vi setter tenna i tapeten og har hæla i taket\men vi nøler ikke ett sekund med å slå tilbake) det sier vel sitt?

The Doors - Light my fire (hva skal jeg si)

RATM - Bulls on parade (Tar av så grønnjævlig)

Kjøtt - gleder meg (til år 2000) (passer vel brillefint i kveld ;-) )

Blizter - I killed a girl again(den er bare bra)

Something corporate - I kissed the drunk girl(hehehe)

Ani difranco - Self evident (spess hvis det er masse venstreradikale på festen)

Nirvana - Smells like teen spirit(tja, alle har vel tatt av til denne låta?)

Muse - yes please(vet ikke, den er bare brillefin)

Modest mouse - I came as a rat(Modest Mouse er rett og slett så bra, egentlig burde jeg tatt med hele the moon and antarctica)

Rancid - Let's go

In flames - Only for the weak

Amulet - Friday night forever(Burde tatt med hele skiva her også)

fan, tror jeg stopper her :p

Burde tatt med noe SOAD også, men det driter jeg i ;)

Lenke til kommentar

Vel fester er ikke så veldig "paaaartyyyyy" lenger (blir vel sånn når man drar på år'a!?), så vi har ofte på trance, Acidjazz, ambient, massive attack (de kan ikke puttes i bås) osv som bakgrunnsmusikk...

Paaaartyyy-faktoren kommer stort sett bare frem når jeg er på afterski, og da skal det være høy harryfaktor, gjerne med norsk rock, punk og annen rølpemusikk som man kan hyle høyt til :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...