Gå til innhold

Party musikk

OuO

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ett ord: METALLICA! :cool:

Metallica er jo favorittbandet mitt (rent bortsett fra GN'R), men; de bandene/artistene som jeg *skikkelig* liker synes jeg ikke er noe stas å høre på når man er på fest/forspeil; rett og slett fordi at da blir jeg sittenes å høre på musikken og teksten og det sosiale blir litt ødelagt, synes jeg .. Synes det er OK med musikk som 'bare' "Er der", liksom.. Som underholder litt i bakgrunnen uten å ta fokus.. Anyway, det er det jeg føler..

Lenke til kommentar
Turboneger - Good Head

åguuuuuud den e så konge

Jau, den og Get it on er jo ekstremt kewle allsang-sanger :)

olsen: Bro hymn er ekstrem digg når mange kan den og nynner på slutten :thumbs:

Killing in the name. Definitivt den beste RATM sangen ved siden av Bullet in the head (luft(bass)gitar-sang nr1 for min del) :p

Lenke til kommentar
Ett ord: METALLICA!  :cool:

...men; de bandene/artistene som jeg *skikkelig* liker synes jeg ikke er noe stas å høre på når man er på fest/forspeil; rett og slett fordi at da blir jeg sittenes å høre på musikken og teksten og det sosiale blir litt ødelagt, synes jeg ..

hehe

noen som pekte på meg? :roll:

Lenke til kommentar
Ett ord: METALLICA!  :cool:

...men; de bandene/artistene som jeg *skikkelig* liker synes jeg ikke er noe stas å høre på når man er på fest/forspeil; rett og slett fordi at da blir jeg sittenes å høre på musikken og teksten og det sosiale blir litt ødelagt, synes jeg ..

hehe

noen som pekte på meg? :roll:

?

øh.. nei.. Hva tenkte du på?

Lenke til kommentar
Jeg har bare samme tendensen, det var alt. Kjente meg igjen i det du sa og syntes det var litt morsomt. :)

hehe.. Okei! :)

Ja, jeg har det i hvert fall slik! :) Spiller man musikk som jeg har et 'dypt og kjærlig' forhold til, så passerer ikke det mine ører ubemerket. Hva kammerater sier er irrelevant når "..Day in, day out; Live my liffe through you. Pushed onto me what's wrong or right. Hidden from me this thing they call Life!", dundrer ut av høytalerene... Beklager, men sånn er det bare :p

Lenke til kommentar
Hvilke sanger får deg i humør?

PERFORMER "Fun Da Mental"

TITLE "Erotic Terrorism"

...

TRACK 04 AUDIO

TITLE "Ja Sha Taan (joo ley lal mustt qalander)"

Herregud, den er rå. Har spilt den nærmest non-stop i tre dager nå, sitter helt klistret på hjernen.

*messer*

"Da muss du, muss du,

tjuli la lekalehmte.

Da muss du, muss du,

tjuli la lekalehmte.

etc."

Oh, skulle gjerne bodd i et konservativt nabolag, dratt i gang ett party hvor alle sminka seg som negre, og guffa den i gang på "foil tank" på stereo'n. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...