OuO Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Hvilke sanger får deg i humør? Endret 21. desember 2003 av OuO Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Turboneger - Good Head åguuuuuud den e så konge Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Pennywise - Bro Hymn Anti-Flag - Culture Revolution RATM - Killing in the name Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 James Brown - I feel good og Play that funky music white boy! Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Turboneger - Good Head åguuuuuud den e så konge Støtter den etthundre % Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ett ord: METALLICA! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ett ord: METALLICA! Metallica er jo favorittbandet mitt (rent bortsett fra GN'R), men; de bandene/artistene som jeg *skikkelig* liker synes jeg ikke er noe stas å høre på når man er på fest/forspeil; rett og slett fordi at da blir jeg sittenes å høre på musikken og teksten og det sosiale blir litt ødelagt, synes jeg .. Synes det er OK med musikk som 'bare' "Er der", liksom.. Som underholder litt i bakgrunnen uten å ta fokus.. Anyway, det er det jeg føler.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Turboneger - Good Head åguuuuuud den e så konge Jau, den og Get it on er jo ekstremt kewle allsang-sanger olsen: Bro hymn er ekstrem digg når mange kan den og nynner på slutten Killing in the name. Definitivt den beste RATM sangen ved siden av Bullet in the head (luft(bass)gitar-sang nr1 for min del) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Turboneger - Good Head åguuuuuud den e så konge Støtter den etthundre % Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ett ord: METALLICA! ...men; de bandene/artistene som jeg *skikkelig* liker synes jeg ikke er noe stas å høre på når man er på fest/forspeil; rett og slett fordi at da blir jeg sittenes å høre på musikken og teksten og det sosiale blir litt ødelagt, synes jeg .. hehe noen som pekte på meg? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ett ord: METALLICA! ...men; de bandene/artistene som jeg *skikkelig* liker synes jeg ikke er noe stas å høre på når man er på fest/forspeil; rett og slett fordi at da blir jeg sittenes å høre på musikken og teksten og det sosiale blir litt ødelagt, synes jeg .. hehe noen som pekte på meg? ? øh.. nei.. Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har vi vært noengang vært på samme fest? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har vi vært noengang vært på samme fest? tviler jeg veldig sterkt på ! Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har bare samme tendensen, det var alt. Kjente meg igjen i det du sa og syntes det var litt morsomt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har bare samme tendensen, det var alt. Kjente meg igjen i det du sa og syntes det var litt morsomt. hehe.. Okei! Ja, jeg har det i hvert fall slik! Spiller man musikk som jeg har et 'dypt og kjærlig' forhold til, så passerer ikke det mine ører ubemerket. Hva kammerater sier er irrelevant når "..Day in, day out; Live my liffe through you. Pushed onto me what's wrong or right. Hidden from me this thing they call Life!", dundrer ut av høytalerene... Beklager, men sånn er det bare Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvilke sanger får deg i humør? PERFORMER "Fun Da Mental" TITLE "Erotic Terrorism" ... TRACK 04 AUDIO TITLE "Ja Sha Taan (joo ley lal mustt qalander)" Herregud, den er rå. Har spilt den nærmest non-stop i tre dager nå, sitter helt klistret på hjernen. *messer* "Da muss du, muss du, tjuli la lekalehmte. Da muss du, muss du, tjuli la lekalehmte. etc." Oh, skulle gjerne bodd i et konservativt nabolag, dratt i gang ett party hvor alle sminka seg som negre, og guffa den i gang på "foil tank" på stereo'n. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Metallica, Led Zeppelin, A Perfect Circle, Jimi Hendrix, The Doors, Rage against the machine m.m.m. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Outcast-Hey ya, advance patrol-rytmer fran hemtrakten, Spetakkel - rokcar, og mye mer digg hiphop. orker ikke å skrive flere. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må bare få legge til at Spetakkel ikke akkurat "rockar", men heller prøver seg på rapping? Eventuelt? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 OMC - How Bizarre er faktisk en av mine partyfavoritter, men det skyldes vel gode minner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå