Harald Brombach (digi.no) Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Neste Windows Server blir trolig dyrere å bruke Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Før en klager om pris, så anbefaler jeg de fleste å sjekke ut BizSpark. Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Før en klager om pris, så anbefaler jeg de fleste å sjekke ut BizSpark. Merksnodig, med en gang jeg sjekket ut BitSpark.. så kommer pyramidespill opp? Men det er jo fra microsoft.. hva skjer!? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Merksnodig, med en gang jeg sjekket ut BitSpark.. så kommer pyramidespill opp? Men det er jo fra microsoft.. hva skjer!? Prøv å skriv det riktig, så får du kanskje andre resultater? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Maten kommer også til å bli dyrere her i landet. Hva er nyhetgehalten? Lenke til kommentar
V Hansen Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Redhat er jo enda dyrere, men jeg liker at microsoft utvikler nye funksjoner nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå