AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Etter mye om og men har jeg endelig klart å kutte ut min FF etter snart 9 mnd. Han avviste meg først ang sex da han mente at det ble så mye drama og det er best vi bare er venner, helt ok. Men i og med jeg har har følelser for han syntes jeg det ble alt for vanskelig, og jeg nevnte det bare ville bli rart for min del. At det var bedre at vi bare kuttet kontakten nå også kunne jeg i fremtiden ta kontakt når jeg var helt over han. Men han ønsket at vi hadde hverandre på snap/face og kunne snakkes i ny og ne. Men jeg mente det ikke var det beste. Etter mye om og men var det han som offisielt slettet meg på face/snap... Ikke blokket altså, og sa at han ikke ville såre meg mer, lykke til videre, jeg var en sterk og flink jente.. Flott avskjedsmelding med andre ord. Og at han ikke ønsket noe lang melding på face eller andre steder. Det var ikke jeg intr i, og skrev bare takk fot fine ord og at dette var det beste å gjøre... Skrev også at når jeg ønsket kontakt en gang i fremtiden så ville jeg kontakte han på tlf. Og det var bare koselig sa han. Så mitt spørsmål til dere da, latt vi si om 4,5 mnd når jeg er helt ferdig med han... noe som jeg er på god vei til å være, ville dere ha sendt han en melding og eventuelt lagt han til på snap igjen? Har jo ikke noe i mot han og kan fint være venner med han når alt av følelser er borte tenker jeg. Noen råd, tips anyone? Anonymous poster hash: b033c...4aa Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Tror du med hånda på hjertet at du klarer å være bare venn med han og at ingenting blusser opp, eller er det noe du prøver å tenke som en grunn for å ta kontakt med han igjen og se om det fremdeles er noe der? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Var dere venner før? Har dere noen felles interesse utenom sex? Er venn med en del karer som jeg har hatt noe på gang med før så det kan gjøres greit det, men du burde revurdere det igjen om noen måneder, kanskje ett halvt år eller mer, og se om du bare vil være venn med han fordi du har følelser for han eller om du faktisk trives i hans selskap kun som en venn. Akkurat nå er du ikke i stand til å ta den avgjørelsen siden du er midt oppi det enda. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ut ifra det du skriver her skjønner jeg han synes det ble mye drama. Du har fått det som du ville med at dere skulle slette hverandre. Hvorfor legge hverandre til igjen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2018 Det var mye krangling og diskusjoner på slutten grunnet vi var veldig ulike på dette Ff forholdet, han respekterte ikke helt mine regler og tok ikke helt hensyn til meg. Men utenom det har han vært snill med meg, og vi har vært flere ganger sammen uten at det har vært sex involvert. Og det har alltid vært kjekt.. Masse kjekt og snakke om og vi liker mye av det samme. Så ingen problemer å kun være venn med han. Hat ikke noe håp om hverken forhold eller sex da vi er så utrolig ulike på det området.. Men som sagt han er en fantastisk venn, og det sier alle som kjenner han og jeg har møtt. Så når jeg føler meg klar for det, så kan jo jeg sende han en mld og bare - heisann, alt bra med deg? For jeg bryr jo meg absolutt og ønsker han alt det beste i fremtiden. Anonymous poster hash: b033c...4aa Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Eg ville gjort det eg meinte var best å ikkje kva framande folk uten innsyn til forholdet kun kan synse seg fram til. Men so er jo eg ganske unik i sånne tilfeller. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Så mitt spørsmål til dere da, latt vi si om 4,5 mnd når jeg er helt ferdig med han... noe som jeg er på god vei til å være, ville dere ha sendt han en melding og eventuelt lagt han til på snap igjen? Med hvilket formål? Lenke til kommentar
Moiety Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg ville ikke lagt han til igjen i utgangspunktet, med mindre det var nødvendig av en eller annen grunn. Men det synes da ikke ut som du er over han så mye som du kanskje tror selv, siden du tenker på dette i det heletatt? 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Du er tydeligvis usikker, siden du spør her. Med mindre dere har særskilte interesser som naturlig binder dere sammen, så er det vel ingen poeng? Eller er ikke følelsene borte enda? Vi er mennesker, ikke roboter. Og folk tror man bare kan leke med sex uten at det skal oppstå følelser etterpå. Bare å ta seg en shot eller drink til ^^ Eller finne en ny en. Det blir som en rus, så blir man avhengig og nevrotisk. Psykologi må inn som fag i skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå