TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Denne leken har på en måte en likhet med denne leken her Lage historie av 3 ord i vær setning. Det som er forsjelen her er at man synger rett og slett. Hver person kommer meg tre ord vær. Jeg sammle opp ordene sånn at det vil bli lettere å lese/synge under veis og setter dem i første tråd. Jeg setter pris på å få litt hjelp til i å sammle opp. PS: Hvis noen vil faktisk lage ordentli låt av dette, så får dere lov. Hvor kult hadde ikke det vært. En kort låt eventuelt. Jeg gir meg selv æren i å starte. På loven sitter Endret 18. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2018 , sushi gang sushi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Tekno nissen er Endret 23. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 plunged into darkness Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 rigga figga figga Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2018 Forfatter Del Skrevet 16. april 2018 knight. Bare at Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå