Straffa Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Ønsker helst spille med norske folk så lager denne tråden for oss som spiller Sea of Thieves Gamertag: xxxx AJ xxxxx Spiller på Xbox one X og PC Endret 9. april 2018 av Straffa Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Krozmar er gamertaget mitt, får se om jeg får fyret det opp igjen etterhvert.. Ravet rundt i en enkel båt og fant ikke helt ut hvor eller hva jeg skulle.. Kræsjet inn i land, ble skutt i filler og så logget jeg av og fyrte opp CoD igjen... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Krozmar er gamertaget mitt, får se om jeg får fyret det opp igjen etterhvert.. Ravet rundt i en enkel båt og fant ikke helt ut hvor eller hva jeg skulle.. Kræsjet inn i land, ble skutt i filler og så logget jeg av og fyrte opp CoD igjen... Lurt å ta et cruise sammen med mannskap første gang. Var det jeg gjorde, og en lærevillig kar forklarte alt jeg lurte på. Da gikk alt så mye lettere etterpå. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ønsker helst spille med norske folk så lager denne tråden for oss som spiller Sea of Thieves Gamertag: Bacon Sausages Spiller på Xbox one X og PC Tror jeg har deg på vennelista. Kan ta meg et par runder med deg i kveld helst etter kl 20.00 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Gamertag: Avean Spiller på PC. Mic er påkrevd! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hadde vi klart å fylle 2 skuter, 4 mannskap på hver skute. Blitt havets skrekk i kveld etter klokken 20:00? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hadde vi klart å fylle 2 skuter, 4 mannskap på hver skute. Blitt havets skrekk i kveld etter klokken 20:00? Spørs om vi får joinet samme sesjon men jeg er absolutt med på å prøve Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hadde vi klart å fylle 2 skuter, 4 mannskap på hver skute. Blitt havets skrekk i kveld etter klokken 20:00? Spørs om vi får joinet samme sesjon men jeg er absolutt med på å prøve Hadde vært mega morro. Blir og spille det på pc,en ettersom tv,en sikkert er okupert i kveld. Men får vel klare meg litt uten 4k og UHD. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Halvveis offtopic. Ser at SOT er gratis med xbox game pass, jeg regner med at dette er kun så lenge game passet varer? Gjelder PC Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Testa det litt her i dag. Men noe må være helt på jordet. møtte ikke på en eneste spiller helt i begynelsen av spillet. Så seilte litt. Men så ikke en sjel. bare skjeletter og haier Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Halvveis offtopic. Ser at SOT er gratis med xbox game pass, jeg regner med at dette er kun så lenge game passet varer? Gjelder PC Ja riktig. Og du risikerer at det blir tatt av gamepass-listen etter en stund. Når jeg er inne på gamepass er noen gamle titler merket med "blir fjernet 31. mars" Men hvis du vil kjøpe et spill som er på gamepass, får du 20%. Tror likevel de vil holde Sea of Thieves lenge i Gamepass biblioteket. Og de fleste av oss er lei spillet når det fjernes. Og i de tider får du sikkert spille til halvpris hos Elkjøp, finn.no eller andre. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 (endret) MS har vel sagt at alle deres egenproduserte spill vil bli en del av GamePass permanent og ikke vil rulles ut noen sinne. SoT er kommet for å bli. Endret 21. mars 2018 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Bare å legge meg til. den som vil. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Tja, vet ikke helt hva jeg syntes om personer som serverhopper bare for å ta forts.. Skeptisk til hele greiene me no liek Guy1nWheelChair hvis noen vil game en gang Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Risingbridge. Blir med på noen runder når jeg har tid Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. april 2018 Forfatter Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Oppdatering. Heter nå The xxxx AJ xxxxx Endret 9. april 2018 av Straffa Lenke til kommentar
kliffspliff Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Ahoy! Mitt gamertag: Sasuke one. Add meg,så adder jg tilbake. Trenger flere norske på xboxlive lista mi:-)) ? ? Lenke til kommentar
Alperrin Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Gamertag: Mihawku Spiller kun på pc og har god mic Trenger flere norske på vennelista Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 GT: Bytemare77 bare å legge meg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå