Orohen Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Trenger hjelp til Medal of Honor - Allied Assault. Jeg har lagt inn spillet og alt er greit, men når jeg prøver å spille det kommer denne feilmeldingen: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem. Kjører spillet på en bærbar PC som ikke er tilkoblet internett. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Har du 3d-kort som støtter OpenGL da? Ikke mange bærbare som er god på 3D. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Det er svært lenge siden du har lagt inn meldingen, men hvis du har vært så uheldig å enda ikke har fått fiksa det så kan du prøve å kjøre windows update. Jeg kjenner noen som hadde samme problemet, det gikk som smurt etter det... Lenke til kommentar
Hevi Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 jeg hadde det samme problemet på maskina mi, Duron 1gHz WinXP og VOODOO3 3500 (møkka-kort),, endelig kom det noen så og si brukbare drivere på voodoofiles.com , da jeg skiftet til de gikk det greit :smile: for opplysningen får jeg et ABIT GF3 64DDR DVI VIVO i posten i morra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå