Anterialis Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Så effektivt kan man gjøre det: Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2018 Ja det der var den mest elegante måten jeg har sett det gjøres på Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Med automatkasse vil vel ikke en differensial kunne tillate det..Men de fleste såkalte AWD-biler har jo egentlig bare noe håpløs viskosekobling eller lignende.. En bil med viskosekobling må ikke dras med en aksling oppav. Da drar senterdiffen viskosekoblingen i filler. Lenke til kommentar
LesterNoogie Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det normale er å løse ut mellomakslingen, det er fort gjort med jekk og riktig verktøy. Feilparkerte biler blir antageligvis bare vinsjet på et flak uten nærmere omtanke. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det normale er å løse ut mellomakslingen, det er fort gjort med jekk og riktig verktøy. Feilparkerte biler blir antageligvis bare vinsjet på et flak uten nærmere omtanke. Har du skrudd mye på nyere biler? Lenke til kommentar
LesterNoogie Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det normale er å løse ut mellomakslingen, det er fort gjort med jekk og riktig verktøy. Feilparkerte biler blir antageligvis bare vinsjet på et flak uten nærmere omtanke.Har du skrudd mye på nyere biler? Skrur kun på mine egne biler, hva kan jeg hjelpe deg med? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det normale er å løse ut mellomakslingen, det er fort gjort med jekk og riktig verktøy. Feilparkerte biler blir antageligvis bare vinsjet på et flak uten nærmere omtanke.Har du skrudd mye på nyere biler? Skrur kun på mine egne biler, hva kan jeg hjelpe deg med? Jeg ville bare ha frem et poeng, alt er ikke så lett som det kan virke som.. Å demontere mellomakslingen på en moderne bil kan fort være flere timers arbeid.. Lenke til kommentar
LesterNoogie Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det normale er å løse ut mellomakslingen, det er fort gjort med jekk og riktig verktøy. Feilparkerte biler blir antageligvis bare vinsjet på et flak uten nærmere omtanke.Har du skrudd mye på nyere biler?Skrur kun på mine egne biler, hva kan jeg hjelpe deg med?Jeg ville bare ha frem et poeng, alt er ikke så lett som det kan virke som..Å demontere mellomakslingen på en moderne bil kan fort være flere timers arbeid.. Jaja, må være derfor det er så dyrt med bilberging da :-) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Nei, de gjør nemlig ikke den jobben du skisserer på personbiler, det er noe som gjøres på lastebiler Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Fordi lastebilene må trekkes over lengre distanser på hjulene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå