Dufen Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 En liten bot. Suksess vil jeg påstå. Nå kan han jo tjene seg rik på videoen, de har jo hjulpet han så mye med å få den kjent over hele verden nå. Bra jobba, SJWs.Det er på INGEN måter bra, dette skaper jo juridisk presedens. Det er i praksis tankekriminalitet nå. Det er hinsides enhver fornuft. Les George Orwell om du er usikker på hva jeg vil frem til. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Lol... sjekk signaturen min! Endret 24. april 2018 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Jeg så på en av de mange livestreamene hans der han sa at han vurderte å ta saken helt til høyesterett bare på prinsipp. Ikke umulig med en gofund me aksjon. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Han var vel ikke engang nazist? Men selv om han var det så er det drøyt å fengsle fyren. Det bør vel være lov å ha ekstreme meninger så lenge man ikke gjør meningene til handlinger, eller hva synes dere? Selvbeskrevet kommunist leser jeg så et stykke unna ja. Selvfølgelig helt tullete å drive rettsak over 1-2 år pga en video på youtube med tittelen “M8 Yer Dugs A Nazi.” Dummeste jeg har hørt. Endret 24. april 2018 av Kirikovski Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Lol... sjekk signaturen min! Hvorfor kan du da mene at det er bra at han ble dømt? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Tragisk nok var det en fyr i Finland som gjorde noe lignende og fikk Nazistene på nakken der de etterforsket saken men kom fram til at han ikke gjorde noe galt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Lol... sjekk signaturen min! Hvorfor kan du da mene at det er bra at han ble dømt? Det er ikke bra at han ble dømt, det er bra at han kun fikk en mindre bot å betale. Jeg var ærlig talt redd for at de skulle fengsle han, sånn som ting har blitt der nå. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Lol... sjekk signaturen min! Hvorfor kan du da mene at det er bra at han ble dømt? Det er ikke bra at han ble dømt, det er bra at han kun fikk en mindre bot å betale. Jeg var ærlig talt redd for at de skulle fengsle han, sånn som ting har blitt der nå. Juridisk presedens........ 1 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Oppdatering: £17,000 pund donert. Kanskje jeg skal spytte i noen kroner jeg også. *Refresher siden* £19,000 pund donert. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Dette blir spennende folkens. 100k skal være nok til å få med et temmelig kvasst advokat team. Jeg tipper myndighetene gir seg. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 https://www.gofundme.com/fund-the-count-dankula-appealAkkurat NÅ: £72,193 of £100,000 goal 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Han når nok målet lett, går sikkert galant over også. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Der passerte vi 100k pund / 1,1 million kr i donasjoner til anken Tror nesten jeg må kjøpe meg hund Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 £161.369 i skrivende stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Ja, og hvis sosialistene får bestemme så kommer vel det samme til Norge. Hva skjedde med den venstresiden som var så opptatt av ytringsfrihet? Venstresiden er vel stort sett tilhenger av ytringsfrihet så lenge det favoriserer de selv. Sagt på en annen måte: de vil ha mulighet til å kneble sine meningsmotstandere ved å anklage de for å komme med såkalte "hatefulle ytringer". Endret 2. mai 2018 av Slettet+2534 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå