Gå til innhold

Youtuber dømt for spøk som var potensielt "grossly offensive".

Anbefalte innlegg

En liten bot. Suksess vil jeg påstå. Nå kan han jo tjene seg rik på videoen, de har jo hjulpet han så mye med å få den kjent over hele verden nå. Bra jobba, SJWs.

Det er på INGEN måter bra, dette skaper jo juridisk presedens. Det er i praksis tankekriminalitet nå. Det er hinsides enhver fornuft. Les George Orwell om du er usikker på hva jeg vil frem til.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han var vel ikke engang nazist? Men selv om han var det så er det drøyt å fengsle fyren. Det bør vel være lov å ha ekstreme meninger så lenge man ikke gjør meningene til handlinger, eller hva synes dere?

Selvbeskrevet kommunist leser jeg så et stykke unna ja.

Selvfølgelig helt tullete å drive rettsak over 1-2 år pga en video på youtube med tittelen “M8 Yer Dugs A Nazi.”

Dummeste jeg har hørt.

Endret av Kirikovski
Lenke til kommentar

Lol... sjekk signaturen min! :D

Hvorfor kan du da mene at det er bra at han ble dømt? :blink:

Det er ikke bra at han ble dømt, det er bra at han kun fikk en mindre bot å betale. Jeg var ærlig talt redd for at de skulle fengsle han, sånn som ting har blitt der nå.
Juridisk presedens........
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Ja, og hvis sosialistene får bestemme så kommer vel det samme til Norge. Hva skjedde med den venstresiden som var så opptatt av ytringsfrihet? 

Venstresiden er vel stort sett tilhenger av ytringsfrihet så lenge det favoriserer de selv. Sagt på en annen måte: de vil ha mulighet til å kneble sine meningsmotstandere ved å anklage de for å komme med såkalte "hatefulle ytringer".

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...