Spyder Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Leide 3 dvd filmer i dag som jeg skulle se, men akk kopi beskyttede plater funker jo ikke på pc'er eller hva. Hva kan man gjøre for å gå rundt sperrene? Bruker powerdvd 5.0 men er det denne stygge drm patchen som gjør dette eller, mener å ha sett på leide dvd filmer på pc før. Hehe får rippe de da Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hva slags sperre, sier du? Har aldri hatt problemer med noen plater på spillere jeg har prøvd på. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Vet ikke hva slags sperre der men jeg får dette til svar når jeg prøver å se film med power dvd TheTV Out port of your display card is not working properly. This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Macrovision, kanskje. Det er ingen sperre på platen iallefall, det der er noe programvaren din utfører. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Tror det er skjermkortet, får jo beskjed om å disable tv out er nokk bare det som skal til. men vet ikke helt hvordan jeg gjør det. var jo endel innstillinger inn der da. kan jo være noe kødd med power dvd'n da får leite videre da Endret 13. desember 2003 av Spyder Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 dvdshrink først? Uansett rart. Hvilke filmer er det snakk om? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Er jo litt rart at jeg kan se X2 som er kjøpt men ikke The Core som jeg leide i dag. Pokker ta ass Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 The Hunted, The Core, og White Oleander. Har aldrig hvert med på dette før Har brukt for mye kazaa Lite og dc++ Hehe Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 The Core går iallefall å spille av etter at en har dvdshrinket den. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ripp filmene med f.eks. CladDVD (gjør et Google-søk), og velg at du vil fjerne Macrovision og CSS-beskyttelse i prosessen. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Takker for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå