Gå til innhold

xp-shit

kaw911

Anbefalte innlegg

Endelig....... etter å ha vært under xp's åk på min datters pc kunne jeg ta et lettelsens sukk. Alt OK, tok fdisk og har alt under kontroll. På min backup-cd ligger dilldall programm, f.x. winzip, iview, WMP, acdsee, m.fl. i ZIP-format, m.fl. og alt under 98SE-kontroll. Finnes noe bedre --- tror ikke det. Jentene (tross alt kun 7+8 ) bruker kun DOS baserte "Josefinespill" så da burde vel alt være vel ??????

Maskinen er kjipaopplegg med 2,0 AMD med alt annet integrert, men hva betyr det så lenge hun kan spille "Gulerotparken", uten at alt går i stå ?????. Har 2 jen ter på 7 + 8, så alt som virker som "urettferdig" går hinsides dimensjoner.

Vil allikvel rette en god takk til et par stykker som svarte meg i et tidligere innlegg angående det å kvitte seg med xp for godt. Og godt var det !!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

josefinespillene er ikke dos-baserte.... gulrotparken du snakker om(og de andre forøvrig) er (macromedia)flash-basert... har en guttunge i huset som spiller josefine (gulrotparken, gjengen og på ferie) på en gammel pII 300... ok... hadde xp på denne tidligere, men 98 nå... men kun på grunn av minnet (64mB).. funka brukbart på xp, men på grunn av tålmodigheta til ungen ble det 98se... har du en moderat pc med nok minne, burde nok xp være det beste alternativet, men har du en eldre pc ala min(under 128mB ram) burde du kjøre win 98(se)

[edit]: ikke flash... quicktime/C.... sorry, my badd.... men ikke dos uansett...

Endret av rwu
Lenke til kommentar

dette blir veldig morsomt. hva var det som ikke funka under XP? fortell meg det. som jeg har skrevet tidligere så sitter jeg med stortsett alle Windows versjonene hver dag på skolen. for min del synes jeg at Windows 2000 er det beste. XP kommer på en god andre plass. dvs. Windows 98 og nedover kommer sist. joa, hvis man har en pc med mindre enn 128 MB ram så bør nok noe annet inne enn XP, men ikke 98 da, ta dere sammen. skal dere ikke legge DOS på en 2 GHZ AMD med det samme da? kjør dualboot, det gjør jeg. har XP til spill og nett og sånn, som jeg ikke gjør i Windows 2000. nei, josefine og de spillene der er ikke DOS basert nei. hvem har fortalt deg det?

mulig jeg for mye kjeft for denne her men må bare si det: det som er litt farlig i denne sammenhengen er å kjære alle under en kam. dvs. som alle vet så er jo Windows XP i 2 versjoner: HOME og PRO. PRO er nok mer stabilt enn HOME. bytt til Windows XP PRO istede så blir det nok saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...