Mazes Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har vel tenkt gjennom dette i et år nå, og etter å ha lest mengder av preker osv; så har jeg skjønt det negative :-) Men til spørsmålet, er det noen seriøse studioer med positive erfaringer som tatoverer 16-17 åringer, rundt Østfold/Vestfold. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Det er ingen formell aldersgrense for tatoveringar i Norge, men det er nok langt mellom seriøse aktørar som ikkje også praksiser 18 års grense. Det har blant anna med risiko for kjedelige saker som kan dukke opp dersom ein 16 åringar får tatovere seg og deretter angrer. 2 Lenke til kommentar
Mazes Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 Er klar over aldergrensen, men er på utkikk etter sjapper som gjør det, som er grunnen hvorfor jeg er her. Har vel ønsket meg et spesifikt konsept så langt jeg kan huske så tviler sterkt på at det blir anger i ettertid. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Hvis du tar med deg en foresatt så kan det hende de tatoverer deg, men jeg tviler sterkt. Ikke gjør det hos noen shady folk bare fordi det er de som gidder å gjøre det da, vent heller hvis du ikke får med en av dine foresatte på det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Jeg tror ingen seriøse studioer tatoverer 16/17 åringer Det er ihvertfall ikke et studio jeg ville ha valgt. Vent til du er 18, ikke ha hastverk når det kommer til tatoveringer. Endret 20. mars 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå