AfterGlow Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Nå har vi fått det endelig navnet på maskinen – og flere bilder.Dette er Ataris nye spillkonsoll Lenke til kommentar
Exyphia Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Spørsmålet da er om det blir en form for achievements på denne konsollen Siden jeg er achievement hunter så syntes jeg det er enda gøyere når det er en mulighet Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Kommer til å floppe så jææææævlig. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Synes det er veldig bra at "de tre store" for litt konkuranse, men ville heller se SEGA tilbake. Denne blir ca 3500 kroner. Nja.. da burde den være passe kraftig og ha mer enn bare retrospill... men må innrømme at jeg vil ha en allerede til en grad hehe Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Synd at den ikkje har ein pro-kontroller med samme oppsett som playstation. Krabbe-grepet til xbox er ikkje for meg. Blir ein flopp ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Er denne ment å konkurrere mot Nvidia Shield eller Ps4 og Xbox? Endret 20. mars 2018 av TheKims Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Den ser iallefall helt nydelig ut. Jeg er en av ganske få folk her som har vokst opp med Atari, så ser for meg at markedet for den er ganske dårlig. Men vurderer å kjøpe den selv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Synd at den ikkje har ein pro-kontroller med samme oppsett som playstation. Krabbe-grepet til xbox er ikkje for meg. Blir ein flopp ja. Atari vil vel ikke at folk får Sony krampen... i hendene Lenke til kommentar
cheapass Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Synes det er veldig bra at "de tre store" for litt konkuranse, men ville heller se SEGA tilbake. Denne blir ca 3500 kroner. Nja.. da burde den være passe kraftig og ha mer enn bare retrospill... men må innrømme at jeg vil ha en allerede til en grad hehe Ikke for å være negativ, men synes du at Sega er liv laga når du ser spillene de har lansert de siste 10 årene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Synes det er veldig bra at "de tre store" for litt konkuranse, men ville heller se SEGA tilbake. Denne blir ca 3500 kroner. Nja.. da burde den være passe kraftig og ha mer enn bare retrospill... men må innrømme at jeg vil ha en allerede til en grad hehe Ikke for å være negativ, men synes du at Sega er liv laga når du ser spillene de har lansert de siste 10 årene. De har fortsatt gamle titler som de kan leve på. Atari har ikke et eneste godt spill som jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Hadde en Atari Lynx i mine yngre dager. Beste håndholdte jeg har sett før Switch kom. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Synes det er veldig bra at "de tre store" for litt konkuranse, men ville heller se SEGA tilbake. Denne blir ca 3500 kroner. Nja.. da burde den være passe kraftig og ha mer enn bare retrospill... men må innrømme at jeg vil ha en allerede til en grad hehe Ikke for å være negativ, men synes du at Sega er liv laga når du ser spillene de har lansert de siste 10 årene. De har fortsatt gamle titler som de kan leve på. Atari har ikke et eneste godt spill som jeg kommer på i farta. Begge er temmeling dinosaur necromancy. Klart Atari får mest triobitter. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Modern Controller er jo omtrent identisk med Xbox One X controllern! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå