Moerk Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Solrenning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 A nice peace of work Oddvar Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 A nice peace of work Oddvar Mvh Leif Jeg syntes ikke dette ble så verst, takket være nysø og et nydelig morgenlys. Da var det bare å ta beina fatt. "Standplass" ligger ca 250 meter fra huset og jeg måtte bare legge til å gå i djupsnøen. Tackar så mycket för din snygga omtala Leif. (tror det ble riktig denne gangen) Ha en god kveld. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 A nice peace of work Oddvar Mvh Leif Jeg syntes ikke dette ble så verst, takket være nysø og et nydelig morgenlys. Da var det bare å ta beina fatt. "Standplass" ligger ca 250 meter fra huset og jeg måtte bare legge til å gå i djupsnøen. Tackar så mycket för din snygga omtala Leif. (tror det ble riktig denne gangen) Ha en god kveld. Mvh.Oddvar Bare hyggelig, eller som vi sier over there, u r velcome Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Dette var mektig og flott, godt jobbet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2018 Dette var mektig og flott, godt jobbet. Hei, har vært fri for internett i et par daager så takken for godkommentaren din kommer sent - men godt. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg