Niklasp Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Apple overrasker med ny lansering neste uke. Dette tror vi kommer Lenke til kommentar
HalsteinB Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 «En ny iPad Pro har vi imidlertid ikke sett siden 2016...» Andre generasjon iPad Pro var lansert i juni 2017, dvs 10 måneder sidan. Sidan denne konferansen skal handle om utdanning er det logiske at Apple skal presentere ny iPad (non Pro, dvs den som skulane brukar) og ny Macbook Air sidan det berre er macbook Air-cpuen som eksisterar i åttande generasjon frå Intel og det er Macbook Air som er i prisklassen til skular. Pen-støtte til vanleg iPad er sannsynleg sett i lys av invitasjonen, det faktum at vil gje stor meirverdi til skulane og det er ei lågthengande frukt. 2 Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Om iPad Pro blir noe likt det jeg ser her.. så blir det fort en slik. Har en jobbmaskin.. trenger egentlig ikke Mac'en min lenger til de tyngre oppgavene, selv om jeg digger den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Hvis det kommer en ny SE, sett meg på ventelista. Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Vet ikke hva det er, men er veldig glad i litt mer massive karroseri, slik som SE modellene. Bedre å holde i. Og får et mer røft design for min del. Endret 20. mars 2018 av kenjako2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 ...og jackplug! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har mange egentlig savnet minijacken? Har aldri hatt bruk for den siden iPhone 7, jeg. 1 Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Er det virkelig ikke mulig å lage noe uten busslomme? Det er nesten like ille som de firkantede klokkene de lager.. en pad burde ha nok plass til å få kamera og målere utenfor skjermens område. 4 Lenke til kommentar
pantera9 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Lanseringene til Apple har vært ganske så kjedelige de siste gangene. Nå er det jo Microsoft events man ser frem til, enten man er en bruker eller ikke. Wow me pls. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har mange egentlig savnet minijacken? Har aldri hatt bruk for den siden iPhone 7, jeg. Nekter å kjøpe en telefon uten, så slipper å savne den 4 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 ...og jackplug! Nope, er nok tatt vekk på SE også nå. Lenke til kommentar
Svein Olav Lund Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Hva med å utvikle en ny lommekalkulatoren. Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Håper virkelig vi får se en ny versjon av iPhone SE. Jeg sverger fremdeles til mindre telefoner, og SE har vært perfekt til mitt bruk:D Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Siden iphone 7 var den første iphonen som ikke hadde en headphone jack så er vel det nokså innlysende Ikke misforstå meg. Manglende headphone jack er ingen showstopper for meg heller men det å påpeke at du ikke har brukt den siden iphone 7 er ganske idiotisk Lenke til kommentar
Anders Solberg Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Siden iphone 7 var den første iphonen som ikke hadde en headphone jack så er vel det nokså innlysende Ikke misforstå meg. Manglende headphone jack er ingen showstopper for meg heller men det å påpeke at du ikke har brukt den siden iphone 7 er ganske idiotisk «Hatt bruk for den» skrev han :-) Som i «har ikke savnet den» 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Venter spent på når det kommer rimelige android Oreo nettbrett jeg. Må jo være like rundt hjørnet. Hvorfor skal jeg betale ekstra ågerpris for en ny Apple-dings? 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har mange egentlig savnet minijacken? Har aldri hatt bruk for den siden iPhone 7, jeg. De som vil ha best mulig lydkvalitet. 1 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har mange egentlig savnet minijacken? Har aldri hatt bruk for den siden iPhone 7, jeg. De som vil ha best mulig lydkvalitet. De som vil ha best mulig lydkvalitet kjører vel digitalt via Lightning kontakten? 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Blir spennende om neste iPad får nye 7nm Apple A11X SoC og mer RAM og kanskje 4k oppløsning? Endret 20. mars 2018 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
bobky Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har mange egentlig savnet minijacken? Har aldri hatt bruk for den siden iPhone 7, jeg. Savner ikke i det hele tatt. Nyter livet med trådløse airpods og BOSE. Null ledninger, null stress. Skal dog også sies at jeg ikke er den mest audiofile. Men er nok mange som meg som synes det er helt OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg