Dubious Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Frostsprengte rør er indirekte forårsaket av deg, men er en del av huset Akvarium er ikke en del av huset og dermed innbo Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Eh ... Selve akvariet er en del av innboet, men vannskader på gulv og vegger som følge av at akvariet sprekker skal uansett dekkes av bygnings- og ikke innboforsikringen. 1 Lenke til kommentar
member-378285 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Hva som har skjedd med dere betyr ikke skjer med meg. Dere har sikkert også mye dårligere standard på huset slik at ting kan skje, derfor vil dere ha forsikring, mens jeg må bare stole på at når jeg skrur på maks varmekabler, og alle vinduer er lukket når det er kaldt ute så har jeg gjort mitt. Og på nyere hus er det dog også bedre isolert. Og jeg merker ikke kulden like godt som for han som bor nederst. Jeg bruker doen normalt. Vekterselskapet ringer jeg selv, de spør ikke om penger fra meg, utleier spør heller ikke hvorfor jeg tømmer kontoen hans så fort, men han er glad for at jeg fikser ting selv eller ber andre, enn å la problemet vokse seg større til neste dag. Som i en strømbrudd så kan matvarer bli ødelagt. Og hvis du tåler lukt fint, så kan du tisse i doskålen selv om det ikke går an å spyle til du får fikset frosne rør eller frossen vann. Også er det mye gode alternativer til forsikring, mye rart man finner på Google og youtube hvis man bare vet hva man skal søke etter. Du må nøye deg med noen plagsomme ads, men belønning er verdt det. Da vet vi hvertfall hvor stor USA har innflytelse på hverdagen våres. Den første innboforsikring var i USA på 1673. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hvorfor skal en skade som skjer på grunn av et akvarium, dekkes av husforsikring? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hvorfor skal en skade som skjer på grunn av et akvarium, dekkes av husforsikring? Fordi det er det som er skadet som avgjør hvilken dekning det går under, ikke skadeårsaken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå