Gå til innhold

Mulholland Drive film

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Ja; kjøp dvd'en og les heftet med guidelines for hvordan du skal forstå den. David Lynch er et erklært geni, så det er helt sikkert ikke noe galt med filmen.

Lenke til kommentar

Kjøp meg her og kjøp meg der?

Kva fikk deg til og tru at eg har den på divx og xvid? (eller i ei anna pirat form)

Eg har den på DVD, men leigd den da... så eg har ikkje coveret...

Ikkje alle som er litt smånerd som ser filmer ser dei ulovlig (pirat kopiert)

( www.f24.no sender ikkje med coveret når dei leiger ut filmene, sparer porto )

Lenke til kommentar
En film som trenger en walkthrough = bare drit.

Den treng ikkje walkthrough, men ein må jo vere klar over at ein ser ein David Lynch film. Dei er ikkje som andre filmar, og må gjerne sjås gjennom tre fire gonger. Men dei er stort sett bra, så det gjer ingenting. Artig å stadig oppdage nye ting og samanhengar.

Lenke til kommentar

Har filmen stående i hylla mi, men har ikke sett den ennå. (Og ja det er original DVD, med plastikk utenpå og greier)

Dersom jeg har forstått riktig, så var dette i utgangspunktet tenkt å bli en hel serie som skulle gå på Tv, men av en eller annen grunn ble det ikke noe av dette. Derfor klippet de deler av materialet sammen til denne (visstnok geniale) filmen.

Jeg har lest omtale av den mange plasser, og den har kun fått toppkarakterer og skryt. Derfor kjøpte jeg den da jeg kom over den for 100 kr på Rema 1000 :laugh:

Lenke til kommentar

Ah, om jeg bare kunne gå tilbake til øyeblikket før jeg så Mulholland Drive for første gang - for på den måten å oppleve filmen på samme måte atter en gang.

Den er fantastisk, rett og slett, men den er samtidig relativt tung å forstå helt. Som pekle nevner så bør man jo ha for seg at man ser en Lynch-film, og man bør se den flere ganger. Jeg så den sammen med noen venner en kveld, vi satt oppe hele natten og diskuterte den, og så så vi den igjen noen dager senere.

Gode filmopplevelser som det denne gir er ikke så lett å oppdrive, derfor anbefaler jeg alle med det minste snev av smak for "alternative" filmer å se denne.

psilocybe/farke : Lynch er ikke bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...