Flatujens Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg er av den oppfatning at det meste på TV er rigget i en eller annen grad. Noen her som har noen noen formening om Huskestue er rigget m.t.p. hvor "lost" Dag-Otto er til tider. Det som gjør det litt artig er jo at D-O knoter og kløner så mye. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg er av den oppfatning at det meste på TV er rigget i en eller annen grad. Noen her som har noen noen formening om Huskestue er rigget m.t.p. hvor "lost" Dag-Otto er til tider. Det som gjør det litt artig er jo at D-O knoter og kløner så mye. Har det noe å si? Illusjonisters triks er bare juks, men de er underholdende uansett. Filmer er bare skuespill, men likevell underholdende:) Lenke til kommentar
Flatujens Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Har ingen ting å si nei, bare lurer på hva folk tenker. Alle vet jo at Beat for Beat er manus/planlagt men det funker jo ett vis (selv om man gikk lei for 10 år siden) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg har ingen problemer med å kjøpe det. Han er forholdsvis gammel, og har en karriere som ikke krever noe allmennkunskap så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 For ikke å snakke om alle medikamentene han har proppet i seg. Sikkert ikke bra for hjernen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Jernteppe er vanlig det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Ja, det meste du ser på TV foregår mer eller mindre etter manus - også mesteparten av det som prøver å fremstå som tatt på rappen. All god spontanitet er planlagt, er det noe som heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå