Larzen_91 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Takk for svar. Du som arbeider som elektriker eller hva det nå er du arbeider med, bør jeg gå for den fastprisen for arbeidet til 18 500 eller gå for timespris og pris for utstyr? Fra tilbudet: " Tilbud rehab sikringsskap. Tilbudet omfatter. · Nytt sikringsskap med jordfeilautomater. Bygningsmessige arbeider er ikke medtatt. Det blir gjenbrukt 3 stk jordfeilautomater. Det må påregnes ny kubbing til det nye sikringsskapet. Plater må være revet før vi kommer. Denne jobben må meldes til kraftlevrandør der det må påregnes 1-4 uker behandlingstid. Om vi får jobben må vi ha en del opplysninger som må være med melding til kraftlevrandør. Vi vil prøve å få de tre kursene/pr som ligger utvendig vegg til skjult i rør. Det forutsettes at det er KV/inntakssikringer innvendig i huset for frakopling av sikringsskap. Det forutsettes at det ikke ligger stålrør til sikringsskapet og at jording er ok. Tilbudet er gyldig i 60 dager. Pris 18.500 kr inkl. Mva" Det er ikke så godt å si, det kan slå litt begge veier. Om det ikke dukker opp noe uventet så er det nok vel så billig å ta det bare på timepris og materiell. Fordelen med fastpris er at man har noe konkret å forholde seg til. Men dukker det opp noe uventet som de har tatt forbehold mot så blir det jo tillegg på fastprisen uansett. Det jeg ville gjort er å bruke prisen du har fått og forhørt med andre lokale elektrikere og se om de kan levere billigere. En slags anbudsrunde. Høres ut som en helt vanlig pris såvidt jeg kan se, da det er snakk om litt mer enn bare skift av innmat i eksisterende skap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå