AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Husker godt at min første kjæreste sa til meg at noe sånt som "jeg bare latet som sexen var god" når det ble slutt. Etter 2 år... Okeei. Hva får deg til å si det, uavhengig om det er sant eller ikke? Min kjæreste nummer to var utro med meg. Herlig gjort. Ei jente som jeg ikke fikk den opp for, hadde visst fortalt dette til alle og enhver. Jeg fikk melding av ei venninne av henne som "mobbet" meg for det noen dager senere. Good shit. Kjæreste nummer tre gjorde det slutt og pulte rundt. Fortalte detaljer om sexlivet sitt til meg noen måneder senere. Hun var generelt kald, men ok. Flott informasjon å få. Ei jeg datet nylig mistet jeg kontakten med etter ca 3 dater. Hun sendte meg en snap nylig, der hun sa at roomien hennes var sur på henne fordi veggene var så tynne og hun hadde hatt høylytt sex. Det er sikkert flott, men ikke noe jeg egentlig trenger å vite om. Jeg tok meg ikke nær, men jeg mistet håpet på enda en person. Får en følelse av at alle jentene jeg har vært med, har vært slemme mot meg. Og jeg vet at jeg har vært tålmodig, hyggelig, vennlig og stort sett godt humør tilbake. Jeg har ikke alltid vært eksemplarisk, men jeg har aldri gjort noe for å være slem. Jeg mister helt troen. Alle virker jo veldig hyggelige i starten også. Så nå tør jeg ikke mer. Jeg får bare være alene. Det er virkelig ingen jenter som vil meg godt. Anonymous poster hash: 7a1ab...2e7 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Er du en "nice guy"? En "nice guy" vil jo ha damer og sex fordi han er snill (fake-snill). Jeg har ikke hatt mye problemer med at damer er ikke er interessert, men at de skal være så slemme mot meg. Jeg er heller ikke desperat jomfru, og jeg ser ganske bra ut. Jeg er heller ikke typisk "snill", men forsøker å være tålmodig, støttende, forståelsesfull. Men jeg har fått mye dritt tilbake uavhengig av dette. Bare ta en enkelt problemstilling: jeg har alltid vært trofast men har opplevd utroskap to ganger. Ergo det er en slags urettferdighet på ferde, bare på bakgrunn av dette. Er ikke det ufortjent? Jeg synes det. Anonymous poster hash: 7a1ab...2e7 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Høres ut som du er en som er for snill, en "nice guy" i så måte. Kvinner vil ikke ha slike menn. Det er en grunn til at drittsekker drar mest damer.Intet ondt ment, det er slik biologien har utstyrt oss. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Høres ut som du er en som er for snill, en "nice guy" i så måte. Kvinner vil ikke ha slike menn. Det er en grunn til at drittsekker drar mest damer. Intet ondt ment, det er slik biologien har utstyrt oss. Jeg skjønner hva du mener, men burde ikke det resultere i ingenting om jeg er for snill? Som å bli ignorert, framfor å faktisk få damer som utfører shitty handlinger mot meg. Sammenlign det med å utøve vold mot en tigger, i stedet for å bare ikke gi noe. Jeg skal jo ikke utelukke at det er meg det er noe galt med, men det er lite vits å prøve å bevise hvem jeg er på et forum. De fleste har allerede bestemt seg for at jeg ikke har noe som helst innsikt i meg selv, ettersom jeg er den typiske trådstarteren som kan minne om en nice guy. Anonymous poster hash: 7a1ab...2e7 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Fordi han er en hyggelig fyr? Pfff, bare vås. Ts, Du har rett og slett vært uheldig. Det finnes en haug av omsorgsfulle og snille jenter der ute. Jeg er ikke en "badass" eller en drittsekk, og de jeg har vært med har ikke vært annet enn snille og gode. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Fordi han er en hyggelig fyr? Pfff, bare vås. Ts, Du har rett og slett vært uheldig. Det finnes en haug av omsorgsfulle og snille jenter der ute. Jeg er ikke en "badass" eller en drittsekk, og de jeg har vært med har ikke vært annet enn snille og gode. Jeg tror også jeg har vært uheldig. Jeg startet denne tråden for å synes litt synd på meg selv, og har tatt frem mye negative opplevelser... Takk for et oppløftende svar. Jeg skal forsøke å ikke gi opp helt enda! Anonymous poster hash: 7a1ab...2e7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 - Noen tåler bare ikke å bli slått opp med og til ta hevn. - Unge jenter forteller alt til venninnene sine. Og da mener jeg alt. Sånn er det bare. Finn deg en eldre hvis du vil ha et privatliv. - Du må ta litt ansvar selv også, når du gang på gang velger dårlige jenter. Det er ikke tilfeldig, for de færreste jenter er så duste som de du beskriver. Kanskje du er litt cuck/dørmatte og at de slemme jentene tiltrekkes av svakheten din? Kan det være noe i det? For her nytter det ikke å legge skylden på andre. Det er deg selv du må jobbe med. Anonymous poster hash: 15a0e...74b 1 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Han må jobbe med seg selv fordi dama henger han ut pga at han ikke fikk den opp, og at ei var utro? Ja, for det er jo han sin skyld at kjæresten er utro... 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Det trengs to for å.... (?) 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Jeg mister helt troen. Alle virker jo veldig hyggelige i starten også. Så nå tør jeg ikke mer. Jeg får bare være alene. Det er virkelig ingen jenter som vil meg godt. Du har hatt en god del dårlige opplevelser. Men for å finne ei dame av kvalitet må du pløye gjennom dritten. Det er ikke til å komme utenom. Dessverre er overvekten av damer "dritten". Særlig i første halvdel av 20-åra. Jo flere dårlige opplevelser du har, desto enklere bør det imidlertid bli for deg å se fellestrekkene hos dårlige damer. Og dermed velge bedre damer i fremtiden. Lær av erfaringer. Det er den eneste måten du kan øke sannsynligheten for å oppnå det du selv ønsker. Endret 19. mars 2018 av Løgn 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Er forsåvidt enig med flere av "niceguy" kommentarene. Greia er ikke at du IKKE drar damer når du er passiv niceguy; tingen er at damene fort kjeder seg. De sier de vil ha en kjekk fyr som bare får dem til å le men i realiteten søker de fleste etter de største drittsekkene. Dette betyr ikke at du bør bli en drittsekk selv - men du må være mer selektiv. Det ER fornuftige damer der ute, men det er like få av dem som det er fornuftige menn. Trøst deg med at alder og erfaring tvinger seg fleste igjennom en realitet check så desto eldre du blir jo flere fornuftige partnere blir det å velge mellom Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Han må jobbe med seg selv fordi dama henger han ut pga at han ikke fikk den opp, og at ei var utro? Ja, for det er jo han sin skyld at kjæresten er utro... Det er ikke hans skyld at kjæresten er utro, men det er hans feil at han har valgt denne kjæresten. Det er ikke tilfeldig at han tiltrekker seg håpløse kvinnfolk gang på gang. Han har garantert flere ignorert flere varseltegn. Anonymous poster hash: 15a0e...74b 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 De sier de vil ha en kjekk fyr som bare får dem til å le men i realiteten søker de fleste etter de største drittsekkene. Not true. Noen av dem vil ha drittsekker, men de fleste vil ikke det. De vil ikke ha en cuck/dørmatte heller, men en mann med selvsikkerhet, intelligens og praktisk sans. Anonymous poster hash: 15a0e...74b Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Veldig åpne ting du skriver om, TS. Og jeg er halvveis enig. Det er et veldig interessant spørsmål du spør om i tittelen. Jeg hadde noen venner da jeg var yngre. Den ene jeg kjente ble "sammen", i hvert fall halvveis sammen, med ei som var halvveis bekjent av de andre igjen. Denne jenta la meg for hat fra første stund. Jeg er definitivt en "nice guy". Jeg klarer ikke å være falsk. Hun begynte å sende meg meldinger angående den kameraten ho ble sammen med. Spurte om ditt og datt, snoket, prøvde å få info ut av meg. Jeg skrev veldig lite, tok avstand, men lot vel noe gli. Jeg husker ikke helt hva, men alle normale og sunne personer ville sett på det som svært harmløst og ren ærlig kamerat-prat. Det neste jeg får er en melding fra ho andre venninna av ho, hvor ho sier ho første har vist alle de meldingene til kompisen. Så følger det et par uker med ekstrem mobbing og hatmeldinger! Har aldri opplevd lignende. Skrev dritt på bilen min (!), siden det var vinter og skittent føre, så hadde bilen ofte skitt, så skrev hun utsagn på den. Så måtte jeg vaske den annenhver dag. Visste rett og slett ikke hva jeg skulle finne på. Bare holdt avstand, svarte aldri, så gikk det over etter 2-3 uker. Har vært borti en del slike mennesker. Har fundert en del over det psykologiske rundt det her. Jeg tror det har mye med dette med maktfølelse å gjøre. Når noen typer personligheter får følelse av makt og dominans, så tror jeg det kan føre til en stor følelse av respekt fra andre. Og de vil være villige til å skrive og gjøre nesten hva som helst til noen de ansér som "mål", for å opprettholde dette bildet av seg selv til sitt miljø. For slike mennesker, er livet bare blitt et spill, hvor alt dreier seg om å vinne. Jeg ser på slike mennesker som villedede. De mangler personlig veiledning, både i hjemmet og ellers. Noen kan finne veien i samfunnet, både til mer eller mindre prominente jobbstillinger, men man kan jo trene apekatter til å gjøre ting også. Å holde ned en jobb er ikke alltid et tegn på intelligens. Det er motivet, målet, ambisjonen, og hvordan man behandler andre mennesker, som viser tegn på intelligens! Og dette vil alltid vise seg over tid. Folk som gjør den onde siden av seg selv gjeldende, har mistet grepet om seg selv. Den aller beste måten å behandle dem på, er å ikke vie dem ett eneste sekund mer av sitt liv. Vent til de brenner seg selv ut, får sammenbrudd, og søker psykologhjelp på egen hånd. Det er ikke verdt å bruke mer tid på dem, uansett hvor lyst man har til å forstå eller hjelpe. I dine situasjoner, så er det jo trist når de viser slike sider. Det du kan gjøre, er å bli enda mer solid, og date dem litt lenger før du tar det til et forhold. Hold deg unna sex, vent med det til du kjenner dem bedre, er sikre på ambisjoner, interesser, personlighet og livsretning. Du ender bare opp med å gjøre deg selv sårbar ved å gå for fort frem. Ja, ondskap er et interessant tema. Å forstå psykologi hjelper. Men hvis man skal jobbe og gjøre en god innsats mot det, så må man vie livet sitt til å jobbe med det systematisk, studere psykologi og jobbe med folk som -vil ha- hjelp. En liten hendelse til, i en jobbsituasjon. Der var det nok en kvinne som la meg for hat fra første dag ^^ Jeg aner ikke hvorfor. Kom med spydige bemerkninger, dog jeg prøvde bare å være trivelig og bare gjøre jobben min. Det endte med at jeg ikke orket å jobbe der med på grunn av det. Sjefen gav en god f i det, nok et tegn på dårlig ledelse. Endret 20. mars 2018 av Taurean 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Kanskje det er omgangskretsen din det er noe i veien med ? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 Har selv vært en "drittsekk"-"friendzone"-"Too nice" stereotypene gjennom livet Startet så klart med friendzone typen.. Gikk deretter over til drittsekk og skulle få meg flest damer. Deretter gikk jeg til den som er for snill ( Altså geniunt for snill ) Alle de forskjellige "periodene" har gitt meg erfaring som jeg setter pris på nå idag. Å være en klassisk "drittsekk" ga meg innsikt hvor bunnløse noen damer er, jeg visste jo selv etter å ha møtt en dame at dette er ikke hvordan jeg selv egentlig er, men jeg måtte legge på et skuespill hver gang jeg ville få meg noe. Var i 100% av alle tilfeller at jeg tenkte " Herregud, hva er dette for noe ? føler de seg ikke selv som dritt som lar seg bli brukt slikt hele tiden " Og etterhvert så tok jeg tak og ga mer faen i alt generelt. De rundt meg som sakte faset ut pga jeg ikke var "damemagneten" lenger eller en som de så på som kjedelig så får det bare være tenkte jo jeg. Jeg likte pc og små duppeditter.. ikke drikke,feste å pule rundt de som lar seg pule på Hadde jo aldri møtt nåværende dame dersom jeg ikke hadde hatt de fasene så jeg må bare være takknemlig for alt jeg har gjort ^^ meningen med alt er egentlig dette,, Ikke forandre deg! Hvis du er av typen som er genuint snill..så fortsett med det! Du fortjener en som setter pris på deg og har de samme interessene i livet som deg. Damer som er utro og har et sykt behov for bekreftelse er det bedre å la ligge slik at de kan reflektere over livet sitt selv. Bare fortsett å vær deg og tilslutt så møter du noen! Aldri stress med dette heller. Mange som blir desperate i midten av 20årene og tror de skal leve alene for alltid Anonymous poster hash: 14393...b61 1 Lenke til kommentar
Viskete Viskelær Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Høres ut som du er en som er for snill, en "nice guy" i så måte. Kvinner vil ikke ha slike menn. Det er en grunn til at drittsekker drar mest damer. Intet ondt ment, det er slik biologien har utstyrt oss. Ja herregud, gud forby at du er et ekte levende menneske med meninger. Har selv vært en "drittsekk"-"friendzone"-"Too nice" stereotypene gjennom livet Startet så klart med friendzone typen.. Gikk deretter over til drittsekk og skulle få meg flest damer. Deretter gikk jeg til den som er for snill ( Altså geniunt for snill ) Alle de forskjellige "periodene" har gitt meg erfaring som jeg setter pris på nå idag. Å være en klassisk "drittsekk" ga meg innsikt hvor bunnløse noen damer er, jeg visste jo selv etter å ha møtt en dame at dette er ikke hvordan jeg selv egentlig er, men jeg måtte legge på et skuespill hver gang jeg ville få meg noe. Var i 100% av alle tilfeller at jeg tenkte " Herregud, hva er dette for noe ? føler de seg ikke selv som dritt som lar seg bli brukt slikt hele tiden " Og etterhvert så tok jeg tak og ga mer faen i alt generelt. De rundt meg som sakte faset ut pga jeg ikke var "damemagneten" lenger eller en som de så på som kjedelig så får det bare være tenkte jo jeg. Jeg likte pc og små duppeditter.. ikke drikke,feste å pule rundt de som lar seg pule på Hadde jo aldri møtt nåværende dame dersom jeg ikke hadde hatt de fasene så jeg må bare være takknemlig for alt jeg har gjort ^^ meningen med alt er egentlig dette,, Ikke forandre deg! Hvis du er av typen som er genuint snill..så fortsett med det! Du fortjener en som setter pris på deg og har de samme interessene i livet som deg. Damer som er utro og har et sykt behov for bekreftelse er det bedre å la ligge slik at de kan reflektere over livet sitt selv. Bare fortsett å vær deg og tilslutt så møter du noen! Aldri stress med dette heller. Mange som blir desperate i midten av 20årene og tror de skal leve alene for alltid Anonymous poster hash: 14393...b61 Du vet at vi lever i et samfunn der de fleste blir hjernevasket til å tro visse ting? Enten aksepterer du individer som tilpasser seg samfunnet vi lever i, eller så leter du etter individene som skiller seg ut. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Høres ut som du er en som er for snill, en "nice guy" i så måte. Kvinner vil ikke ha slike menn. Det er en grunn til at drittsekker drar mest damer. Intet ondt ment, det er slik biologien har utstyrt oss. Ja herregud, gud forby at du er et ekte levende menneske med meninger. Er ikke MIN feil at biologien med dens hormonstyrte natur fungerer sånn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå