Gå til innhold

Mekka et lite design...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barn av regnbuen.. :p

Litt _vel_ mye farger, kanskje? Hører en stemme som roper at det kan være greit å holde seg til bare noen få farger.. ;)

EIDT: Skrifta er også litt rar i headeren. Både knappene, logoen og slagordet. Synes heller ikke den orange'n og den blå'en passet så godt sammen.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Et godt utgangspunkt, kan vi vel si;

- jeg liker ikke fonta i headeren. verken tittel-fonta eller slagord-fonta (som forøvrig var verst)

- header har for lite luft

- litt vel fargesprakende

- merkelig copyright. minner med litt om sengesettet mitt :p du er veldig glad i bevel and emboss, du vel?

- skrifta på knappene får litt lite plass. kan bli problem vi man skal skrive lange ord.

+ behagelig å lese teksten i hovedruta

Lenke til kommentar

lager du en side med masser av farger balanserer du på en tynn linje. lett å trakke over.. tror det ble litt mye farger eller uroligheter her.. mulig det hadde blitt bedre med mindre effekter. :dontgetit:

men siden har potensiale.. kan bli bra, var kanskje litt for knæsjh for meg. mulig det blir bedre i morgen når jeg har fordøyd det.. ;)

men absolutt potensiale :yes:

Lenke til kommentar

Litt masse farger - ja! Fikk berre så lyst å prøve. Var ikkje superfornøyd, og det stemmer alt dere seier.

Om eg er glad i bevel/emboss? Ikkje vanligvis, men av og til er det greit. "3d effekten" forsvant liksom når eg tok den vekk - blei så ufattelig tamt då.

Orker ikkje "videreutvikle" den da, kommer ikkje til å bruke den til noke uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...