Arve Systad Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 http://home.tiscali.no/ompatut/index.jpg Orka ikkje mekke det til html før eg veit om det faktisk er stilig, eller berre dumt Ville lissom prøve å lage noke med litt "pang-farger" i Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Barn av regnbuen.. Litt _vel_ mye farger, kanskje? Hører en stemme som roper at det kan være greit å holde seg til bare noen få farger.. EIDT: Skrifta er også litt rar i headeren. Både knappene, logoen og slagordet. Synes heller ikke den orange'n og den blå'en passet så godt sammen. Endret 13. desember 2003 av Mikka Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Et godt utgangspunkt, kan vi vel si; - jeg liker ikke fonta i headeren. verken tittel-fonta eller slagord-fonta (som forøvrig var verst) - header har for lite luft - litt vel fargesprakende - merkelig copyright. minner med litt om sengesettet mitt du er veldig glad i bevel and emboss, du vel? - skrifta på knappene får litt lite plass. kan bli problem vi man skal skrive lange ord. + behagelig å lese teksten i hovedruta Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 lager du en side med masser av farger balanserer du på en tynn linje. lett å trakke over.. tror det ble litt mye farger eller uroligheter her.. mulig det hadde blitt bedre med mindre effekter. men siden har potensiale.. kan bli bra, var kanskje litt for knæsjh for meg. mulig det blir bedre i morgen når jeg har fordøyd det.. men absolutt potensiale Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Litt masse farger - ja! Fikk berre så lyst å prøve. Var ikkje superfornøyd, og det stemmer alt dere seier. Om eg er glad i bevel/emboss? Ikkje vanligvis, men av og til er det greit. "3d effekten" forsvant liksom når eg tok den vekk - blei så ufattelig tamt då. Orker ikkje "videreutvikle" den da, kommer ikkje til å bruke den til noke uansett Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hehe, virket som om du hadde en Målgruppe på 3-7 år Ble for mye farger, og da lukker jeg en side med en gang, virker lite proffesjonelt(rett stavet ?) Så hehe, trenger nok litt arbeid. DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Footeren gjorde meg morgenkvalm så tidlig på morra'n. Resten har jeg jo kommentert tidligere, Arve. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Var berre et forsøk på å ha det morro, og klarte ikkje avgjøre sjøl kor bra/dårlig/ekkelt/jævlig/ålreit det var *fjerne fra server* Endret 13. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå