Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tatt på fersken mens man onanerer

Anbefalte innlegg

Så... jeg brenner inne med et spørsmål. Kanskje flere til og med.

Saken er den at jeg har ei stedatter som er midt i tenårene og som har tatt meg på fersken et par ganger.

Hva føler dere når dere fersker noen? Spør både dere gutter og jenter, men jeg antar at guttene kanskje har mindre imot det enn jentene? Forstår jo at reaksjonen vil være forskjellig i forhold til hvem man tar på fersken, men la oss nå si dette gjelder fersking av foreldre/steforeldre o.l. 

Anonymous poster hash: cfb0e...2b2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saken er den at jeg har ei stedatter som er midt i tenårene og som har tatt meg på fersken et par ganger.

Hva føler dere når dere fersker noen? Spør både dere gutter og jenter, men jeg antar at guttene kanskje har mindre imot det enn jentene? Forstår jo at reaksjonen vil være forskjellig i forhold til hvem man tar på fersken, men la oss nå si dette gjelder fersking av foreldre/steforeldre o.l. 

Må innrømme at det hadde vært like ille å fersket fattern som muttern og er sjeleglad for at jeg slapp å oppleve det.

Lås døren...

Lenke til kommentar

Spørs hva du mener med "på fersken". Jeg synes ikke det er riktig å si at man blir tatt "på fersken" når man ikke gjør noe galt, men mange bruker vendingen om alt som har med sex å gjøre, uansett, siden det fortsatt er mye skam her. Med andre ord: Hvis jeg går inn på noens soverom mens de runker, puler eller tilstøtende, har jeg ikke "fersket" dem, da er det jeg som har glemt å banke på. 

Med mindre vedkommende onanerer på et sted h*n absolutt ikke burde, trekker jeg bare på skuldrene og glemmer hele greia. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stedatter i tenårene...

Siden dette har skjedd flere ganger kan du være sikker på at hun tror det er din intensjon å bli fersket av henne.

Og kanskje det er det du vil at hun skal tro.

Trå varsomt.

Tenk hvor håpløst livet ditt blir i det øyeblikket hun misforstår noe du gjør i lys av disse hendelsene, og du fanges i din egen #metoo-katastrofe. Hvor fort vil livet ditt rakne?

Lås døra. Hvor vanskelig kan det være å ikke bli fersket av stedatra si i tenåra, dersom det faktisk ikke er intensjonen å bli fersket?

Det er dette hun tenker. Samtidig som hun synes du er ekkel. Så legg fantasien bak deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg var hjemme en uke for et par somre siden og da tok jeg fadern på fersken på sofaen mens han koste seg, jeg tenkte ikke noe spesielt over det, snudde forsiktig i trappa og gikk ned igjen og ventet en halvtime før jeg gikk opp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du låser døren..eller sørger for å onanere et annet sted/tid. Jeg hadde blitt j*vlig flau hvis jeg hadde sett min far/stefar sitte å runke første gangen. Andre gang hadde jeg nok lurt på hva han egentlig ville oppnå. Hvorfor låser han ikke døren? VIL han at jeg skal se han runke? Fantaserer han om å *** meg eller hva skjer? Vil tro de aller fleste stedøtre vil synes stefaren er en ekkel, gammel gris. Uansett, dårlig ide.

Anonymous poster hash: 993e1...cc9

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...