Prnkstr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Koppholder har man jo fra før av da...min er slik en fin en....trenger bare å høyre klikke over en greie i min datamaskn som het "cdrom" eller noe og så eject.....da spyttes den finfine koppholderen ut som bare det Endret 18. desember 2003 av Prnkstr Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 kald snus på lan er godt Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg gir produktet 10 av 10. Jeg vet ikke hvormange ganger antirøykere og fyllevenner har stjelt alle lighterne mine. Så sitter man med sneipen i postkassen Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kan jo stjele tenneren og da Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen... Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser! Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hmmm, så en sånn hos MP, fra sunbeam men den er jo gammel da..... Lenke til kommentar
Blood Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Selvfølgelig er det ganske tøft! Og selvfølgelig går det an å lage en selv! Kanskje også billigere... Men er det det samme!? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Evig genial. Men jeg bruker heller penger på en viftestyring Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen... Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser! Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm Det var ironi, sant? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 haha, så ubrukelig, jeg hater røyk! Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) direkte link kreativt Endret 5. januar 2004 av nibbler Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen... Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser! Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm *Frysning* ...Og det var ikke en av de gode frysningene, men noe slikt som æææsj <sleike på den iskalde snusen min> Lenke til kommentar
Caramello Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 For en forskjellsbehandling, hva med oss som snuser?!! Skal mekke en snusholde-sak-kombinert-med-spyttsamler-og-brusholder. Kommer nok til å selge vilt Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hehe, da kunne du jo laget en vannkjølt oppbevaringsboks til snusen din Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 sånnt er jo simplet å lage selv.. sikkert billigere og raskere også.. ikke det at jeg har behov for det akuratt, sånne sigarett uttak for man kjøpt på båt-tilbehør forhandlere (ja der har dem veldig mye annen fint 12 V stæsj ) bla. a 12 v lamper som lager lite varme og lyser sterkt.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Husk på at denne trekker 6,5A fra 12V-railen når den brukes, så den er ikke å anbefale for folk med svake PSU'er. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm Det var ironi, sant? litt kansje.. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Litt genialt. - Kanskje vi kunne fått en guide som beskriver hvordan man lager en brus-kjøler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå