korny Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Thermaltake kommer med 5 1/2 ramme med sigaret tenner og koppholder. http://www.thermaltake.com/accessories/main.htm Den er lit nede på siden og kan være vanskelig og se. Endret 12. desember 2003 av korny Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Endelig noe jeg er villig til å betale toll for, legge ut et par tusinger, selge huset osv osv. Uansett. KONGE!!!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 haha, så ubrukelig, jeg hater røyk! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) haha, så ubrukelig, jeg hater røyk! enig.. blir anyway bare for å briefe hva med en lighther? Endret 13. desember 2003 av suzze Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Fett sån skal jeg ha Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det er ikke bare til røyk da, kan koble på mange andre duppedingser i en sigarett tenner... reisekjøleskap, handsfree til mobil osv... Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jaja... mange rare idéer der ute... hehehe Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen... Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Den var genial. Et må ha produkt som interreserer meg. Jippi Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ahh... Endelig noe å bruke penger på. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ahh... Endelig noe å bruke penger på. Det finnes ganske mange andre (og ofte mer meningsfulle) ting å bruke penger på... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ahh... Endelig noe å bruke penger på. Det finnes ganske mange andre (og ofte mer meningsfulle) ting å bruke penger på... Som hva? Gi til Røde Kors? Ja, kanskje... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ahh... Endelig noe å bruke penger på. Det finnes ganske mange andre (og ofte mer meningsfulle) ting å bruke penger på... Som hva? Gi til Røde Kors? Ja, kanskje... Det er jo jul... Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen... Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser! Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 men se... de har kopiert idèen min! Kanskje flytte til usa og saksøke dem... Lenke til kommentar
resac Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen... Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser! Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende hehe.. liker tankegangen her ja! må lage meg en sånn.... noen ideer? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Så en sånnen på lan en gang, funka ikke helt bra da, men fyren hadde ikke matchene kabinett Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det der har vært en stund da..... Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Så latterlig... Laget noe liknende for 2 år siden. Det er ikke verre enn å kjøpe et 12-voltsuttak som er beregnet for bil, for så å sette inn en sigarettenner. Dette koster alt i alt ~50 kroner MAX. Dremmler ut et passende hull i et plastdeksel, og vips, 20 minutter senere har du laget deg en egen sigarettenner til PC'n. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Så latterlig... Laget noe liknende for 2 år siden. Det er ikke verre enn å kjøpe et 12-voltsuttak som er beregnet for bil, for så å sette inn en sigarettenner. Dette koster alt i alt ~50 kroner MAX. Dremmler ut et passende hull i et plastdeksel, og vips, 20 minutter senere har du laget deg en egen sigarettenner til PC'n. ...men hadde den koppholder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå