Gå til innhold

nytt design

Anbefalte innlegg

Nå har bilsiden min nok en gang fått ny layout.

http://gatebiler.frac.dk/newsite

Jeg håper dere liker denne bedre en den jeg viste for noen dager siden

jeg lurer også på om noen av dere vet om en bra måte å ha menyen på hvis dere skjønner hva jeg mener. Har prøv å laga noe med fotoshop men det ble :thumbdown:

:xmas::xmas::xmas: (må si jeg likte denne nisse smileyen)

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Død url. (Du må legge til /index.htm bak den som står der)

tjaa, ikkje så verst, men skrifta i banneren kommer alt for dårlig fram.

Scanlines i innholdsfeltet er ikkje spesielt fint, det forstyrrer skrifta og gjør den vanskeligere å lese.

Fontfargen bør vere litt mørkere i innholdsfeltet.

ellers litt tomt...

Fin layout, og stort potensiale vist du fjerner alle "feil" i designet :)

Lenke til kommentar

Kan du ikke spare det å si nytt design til siden din faktisk har det? :roll:

Jeg ser nesten ikke forandring siden sist; kun forandra farge fra gul/oransj til isblå, og skifta fonta i headeren. Skrifta er i tillegg gjort vanskelig å lese.

Slå deg til ro med det første egenproduserte designet du hadde, du.

En meny? Jeg leter fortsatt etter menyen ...

Kvalitet foran kvantitet.

EDIT;

Takk for tipset, Mikka: Kjedelig bakgrunn. Mørk, tung, "våt", kjedelig bakgrunn.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
jeg har laget alt på nytt. så ingenting er fra det forige designet mitt

Ehhmmm ... det ligner enda veldig på dine forrige design. Merk den forrige setningen. Jeg sa det i flertallsform.

Skal vi kalle det nytt på nytt? :p

Her er ikke poenget å henge deg ut som en slags juksemaker eller noe liknende. Poenget er å si at det "nye" designet ditt ligner svært mye på dine forrige. :thumbup:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
jeg har tenkt på hvor menyen skal være. Det var derfor jeg trenger litt hjelp. Siden minner om den gule som nå ligger ute :yes:  men det gjorde jeg med vilje

Minner om? :wow: Det er et rip av ditt forrige design, mann! :roll: Litt forandra, bare!

Self-Ripping (SR); (eng) Selv-Herming el. Selvgjort Copyrightbrudd. Utbredt fenomen blant webdesignere med mangel på inspirasjon. Passende medisin vil være å se mye på andres websider før man (re)designer sine egne. Pass på å ikke rippe andres sider heller.

Lenke til kommentar
jeg har tenkt på hvor menyen skal være. Det var derfor jeg trenger litt hjelp. Siden minner om den gule som nå ligger ute :yes:  men det gjorde jeg med vilje

Minner om? :wow: Det er et rip av ditt forrige design, mann! :roll: Litt forandra, bare!

Self-Ripping (SR); (eng) Selv-Herming el. Selvgjort Copyrightbrudd. Utbredt fenomen blant webdesignere med mangel på inspirasjon. Passende medisin vil være å se mye på andres websider før man (re)designer sine egne. Pass på å ikke rippe andres sider heller.

:laugh: Genialt, Mikka!

Som de andre sier, veldig lik den forrige, og jeg forstår du har lyst å erobre verden på en dag, men selv ville jeg absolutt gått for det forrige designet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...