Even. Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Nå har bilsiden min nok en gang fått ny layout. http://gatebiler.frac.dk/newsite Jeg håper dere liker denne bedre en den jeg viste for noen dager siden jeg lurer også på om noen av dere vet om en bra måte å ha menyen på hvis dere skjønner hva jeg mener. Har prøv å laga noe med fotoshop men det ble (må si jeg likte denne nisse smileyen) Endret 12. desember 2003 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kunne vi fått en link som funka? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 http://gatebiler.frac.dk/newsite/index.htm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Død url. (Du må legge til /index.htm bak den som står der) tjaa, ikkje så verst, men skrifta i banneren kommer alt for dårlig fram. Scanlines i innholdsfeltet er ikkje spesielt fint, det forstyrrer skrifta og gjør den vanskeligere å lese. Fontfargen bør vere litt mørkere i innholdsfeltet. ellers litt tomt... Fin layout, og stort potensiale vist du fjerner alle "feil" i designet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 *flashback og/eller deja vu* Hvor har du tenkt å ha navigeringen? Alt for liten kontrast på skrifta. Hadde ikke gjort noe med større skrift. 11px er flott. Kjedelig bakgrunn. Veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Kan du ikke spare det å si nytt design til siden din faktisk har det? Jeg ser nesten ikke forandring siden sist; kun forandra farge fra gul/oransj til isblå, og skifta fonta i headeren. Skrifta er i tillegg gjort vanskelig å lese. Slå deg til ro med det første egenproduserte designet du hadde, du. En meny? Jeg leter fortsatt etter menyen ... Kvalitet foran kvantitet. EDIT; Takk for tipset, Mikka: Kjedelig bakgrunn. Mørk, tung, "våt", kjedelig bakgrunn. Endret 12. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jeg har ikke funnet ut hvor menyen skal være. Det var derfor jeg trenger litt hjelp. Siden minner om den gule som nå ligger ute men det gjorde jeg med vilje Endret 12. desember 2003 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Siden minner om den gule som nå ligger ute men det gjorde jeg med vilje Minner om? Det er et rip av ditt forrige design, mann! Litt forandra, bare! Endret 12. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 den er jo egentlig helt lik http://gatebiler.frac.dk/ eneste store forskjellen er headeren. denne gangen synes jeg headeren ble litt kjedelig. var ikke så spenstig. linjene rundt headeren var kanskje litt skarpe. mulig litt mørkere skrift hadde gjort seg og. vetkje, er sent på kvelden nå. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 jeg har laget alt på nytt. så ingenting er fra det forige designet mitt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) jeg har laget alt på nytt. så ingenting er fra det forige designet mitt Ehhmmm ... det ligner enda veldig på dine forrige design. Merk den forrige setningen. Jeg sa det i flertallsform. Skal vi kalle det nytt på nytt? Her er ikke poenget å henge deg ut som en slags juksemaker eller noe liknende. Poenget er å si at det "nye" designet ditt ligner svært mye på dine forrige. Endret 12. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg har tenkt på hvor menyen skal være. Det var derfor jeg trenger litt hjelp. Siden minner om den gule som nå ligger ute men det gjorde jeg med vilje Minner om? Det er et rip av ditt forrige design, mann! Litt forandra, bare! Self-Ripping (SR); (eng) Selv-Herming el. Selvgjort Copyrightbrudd. Utbredt fenomen blant webdesignere med mangel på inspirasjon. Passende medisin vil være å se mye på andres websider før man (re)designer sine egne. Pass på å ikke rippe andres sider heller. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 selve oppbyggningen er heller ikke lik f.eks består headeren at 3 bilder i tabeller slik at det ser ut som et så det så Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vi tenkte utseende nuh, ikke oppbyggning. Den ga vi en lang i. Resultatet ligner ganske veldig på en prikk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 jo, jo men det var bare et eksempel på at siden ikke er den samme. Den er heller ikke ferdig. For dere som mislikte bakgrunnen kan jeg si at den er bare midlertidlig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jeg har tenkt på hvor menyen skal være. Det var derfor jeg trenger litt hjelp. Siden minner om den gule som nå ligger ute men det gjorde jeg med vilje Minner om? Det er et rip av ditt forrige design, mann! Litt forandra, bare! Self-Ripping (SR); (eng) Selv-Herming el. Selvgjort Copyrightbrudd. Utbredt fenomen blant webdesignere med mangel på inspirasjon. Passende medisin vil være å se mye på andres websider før man (re)designer sine egne. Pass på å ikke rippe andres sider heller. Genialt, Mikka! Som de andre sier, veldig lik den forrige, og jeg forstår du har lyst å erobre verden på en dag, men selv ville jeg absolutt gått for det forrige designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå