provolone Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Hei Jeg vil flytte TVen, men er inne giret på å trekke kabler. Er det mulig å legge inn altibox sin tv overalt på Apple tv, og da a bare se via Internett? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Så vidt jeg kan se har de ikke app til Apple TV. Det skal være mulig å bruke dekoderen trådløst med eksternt adapter/trådløs bridge. Ellers anbefaler jeg at du vurderer Canal Digital Satelitt. Så vidt jeg kan se trenger du ikke antenne/dekoder, men kan bare bruke Apple TV appen. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Vi er knyttet til altibox via sameiet jeg bor i, så det må bli de som leverandør. Samtidig er avtalen vår så god, at de andre leverandørene ikke kunne konkurrere med den. Jeg får nå en som har Apple tv til å sjekke det ut i ettermiddag Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Vi er knyttet til altibox via sameiet jeg bor i, så det må bli de som leverandør. Samtidig er avtalen vår så god, at de andre leverandørene ikke kunne konkurrere med den. Må du betale for tv fra Altibox uansett? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Ja. Pakke alle har med tv og Internett. Med, det ser ut som om appen er i iTunes store eller hva det heter. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Med, det ser ut som om appen er i iTunes store eller hva det heter. Jeg regner med at det er for iOS (iphone/ipad), men ikke for Apple TV. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Bekrefter at det ikke er kommet til Apple tv, men under utvikling. Får kjøre meg opp med chromecast / nettbrett istedenfor Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Den har dessverre vært under utvikling ganske lenge. "Tv-overalt"-appen er forresten en løsning som ikke fungerer når man abonnerer på den nye tv-løsningen til Altibox. Den nye løsningen har egen app som (foreløpig) ikke fungerer overalt. Det skal være mulig å koble dekoderen til nettet med trådløs bridge som nevnt. Må alle i borettslaget betale for tv, også de som ikke vil ha? Endret 19. mars 2018 av mobile999 Lenke til kommentar
provolone Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 Ja. Helt vanlig at det er slik. Vi betaler vel 350 kr mnd for 50/50 nett og basispakke tv, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Når prisen er så hyggelig så er det sannsynligvis ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå