orv Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg får ikke startet min ps4pro etter siste oppdatering fra Sony. På skjermen står det "en feil har oppstått" så skal jeg trykke kryss for å fortsette eller o for å gå tilbake, men kontrolleren får ikke kontakt med konsollen. Noen som har opplevd det samme, eller vet hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Har du prøvd å koble til kontrolleren til konsollen med kabelen for å se om den reagerer da? Du kan også prøve holde inne på-knappen på konsollen i ca 8 sekunder for en soft reset. Mange har hatt problemer med 5.50 updaten og opplever enten fullstending bricked konsoll, error-loop eller problemet du har med at kontrollerne ikke lengre vil fungere. Endret 19. mars 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Du kan prøve å oppdatere via USB. Hvis du får samme ulla på nytt igjen kan du vente til neste versjon etter 5.50. Sony hadde lignende problem på PS3 som rotet til en haug med konsoller. Sånn går det når man rusher ut firmware før den er ordentlig mengdetestet. Lenke til kommentar
orv Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 Har du prøvd å koble til kontrolleren til konsollen med kabelen for å se om den reagerer da? Du kan også prøve holde inne på-knappen på konsollen i ca 8 sekunder for en soft reset. Mange har hatt problemer med 5.50 updaten og opplever enten fullstending bricked konsoll, error-loop eller problemet du har med at kontrollerne ikke lengre vil fungere. Har prøvd begge tingene du foreslår, ingenting funker.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har du en annen kontroller å teste med bare for å 100% utelukke at det ikke bare er kontrolleren som har klikket? Tror ikke du får oppdatert konsollen med USB som vidor sier siden man ikke får navigert i update menyen. Alle folkene som har denne feilen venter fortsatt på en løsning ut i fra det jeg kan lese meg frem til selv om noen har hatt hell med soft reset, og resten venter på at Sony skal rulle ut en fix selv om det ikke er noen garanti for at det skjer siden Sony ikke har kommentert problemet. Det raskeste blir vel kansje bare å sende den inn på garanti eller reklamasjon hvis du har det enda. Lenke til kommentar
orv Skrevet 21. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2018 Har du en annen kontroller å teste med bare for å 100% utelukke at det ikke bare er kontrolleren som har klikket? Tror ikke du får oppdatert konsollen med USB som vidor sier siden man ikke får navigert i update menyen. Alle folkene som har denne feilen venter fortsatt på en løsning ut i fra det jeg kan lese meg frem til selv om noen har hatt hell med soft reset, og resten venter på at Sony skal rulle ut en fix selv om det ikke er noen garanti for at det skjer siden Sony ikke har kommentert problemet. Det raskeste blir vel kansje bare å sende den inn på garanti eller reklamasjon hvis du har det enda. Har testet med en annen kontroller også, virker ikke med den heller. Må ta strømmen for å slå av konsollen. Takk for tips uansett Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hvis du ikke får flashet på nytt over USB må du vel sende den inn for reperasjon. Lenke til kommentar
orv Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2018 Fikk løst det med oppstart i sikkerhetsmodus og update via usb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå