Tangent Skrevet 19. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2018 Driver og katalogiserer /redigerer musikksamlingen min og har noen problemer med utforskeren i W10. For det første, så har jeg maaaange musikkfiler. På rotnivå i samlinga mi, er det en mappe for hver artist. Hver artistmappe har undermapper som er navngitt som år - feks. 1978 1979 1980 1981 osv I hver av disse års-mappene kan det ligge drøssevis av undermapper som er mer spesifikke datoer med utfyllende tittel (mange konsertopptak) f.eks 19780329 - "albumnavn" eller "stedsnavn for konsert". I hver av disse spesifikke mappene ligger det musikkfiler med tilhørende coverart. Det jeg ikke får til, er at i disse spesifikke mappene skal kolonner med følgende navn vises: Navn Dato Type Størrelse Bithastighet Lengde Grunnen til denne visningsform, har med redigering å gjøre. Selvfølgelig får jeg disse kolonnene frem ved å velge detaljvisning og valg av kolonner. Problemet er at jeg må gjøre det på hver eneste mappe (blir lei etter 6000 + redigeringer). Er det noen måte å sette ønskede kolonner på samtlige undermapper samtidig ? Eller må jeg sløyfe å bruke "hovedårsmappe", og helle dumpe alle undermapper rett på rotnivå til artist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå