TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 (endret) Hei, jeg har hadt ofte problemer med nettet på Ps. Hvær gang jeg skal prøve å spille online, da opplever jeg at andre spillere detter ut eller motsatt at jeg detter ut. Jeg har faktisk gjort det jeg kan, det er å koble av og på nettet, og skjekker nett tilgangen. Det ser bra ut den veien. Selv om jeg har gjort det, så detter jeg/spillere ut for det om. Skjønner ikke hva som er problemet!! :( Jeg opplevdet det til og med på min dagens stream også. Jeg prøvde å spille litt, litt kjederlig å være solo på dette spillet. Endret 18. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Hvilken PS har du? Bruker du kabel eller trådløs nettverkstilkobling? Versjoner før PS 4 pro har dårlig trådløst nettverkskort så du bør vurdere kablet tilkobling hvis du bruker trådløs. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Hvilken PS har du? Bruker du kabel eller trådløs nettverkstilkobling? Versjoner før PS 4 pro har dårlig trådløst nettverkskort så du bør vurdere kablet tilkobling hvis du bruker trådløs. Har både Ps3 og Ps4. Også bruker jeg trådløs nettverk. Oki Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 Hvilken PS har du? Bruker du kabel eller trådløs nettverkstilkobling? Versjoner før PS 4 pro har dårlig trådløst nettverkskort så du bør vurdere kablet tilkobling hvis du bruker trådløs. Da blir det så mye omkobling, har bare en kabel. Og den går til tv'en. :confused: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Hvilken PS har du? Bruker du kabel eller trådløs nettverkstilkobling? Versjoner før PS 4 pro har dårlig trådløst nettverkskort så du bør vurdere kablet tilkobling hvis du bruker trådløs. Du hadde faktisk rett. Testet det ut i dag. Nå må jeg invistere meg en ny nettverkskabel. Sånn at jeg har en til Ps også. Endret 24. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Du hadde faktisk rett. Testet det ut i dag. Nå må jeg invistere meg en ny nettverkskabel. Sånn at jeg har en til Ps også. Bra det ikke var verre da. Du kan jo skaffe en gigabit switch som du setter i tv-benken som konsollene dine og tv'en din bruker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 Du hadde faktisk rett. Testet det ut i dag. Nå må jeg invistere meg en ny nettverkskabel. Sånn at jeg har en til Ps også. Bra det ikke var verre da. Du kan jo skaffe en gigabit switch som du setter i tv-benken som konsollene dine og tv'en din bruker. HÆ!! Hva slags apparat er gigabit switch? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 En Switch er for nettverkskabler omtrent det samme som en slik stikkontakt med mange stikkontakter i. Altså hvis du har 1 nettverksport i veggen på et rom, og du kobler en slik switch på, så kan du plugge i mange nettverksting i den switchen.Gigabit sier noe om hvor raskt switchen jobber. Altså at den klarer å håndtere store datamengder hurtig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2018 En Switch er for nettverkskabler omtrent det samme som en slik stikkontakt med mange stikkontakter i. Altså hvis du har 1 nettverksport i veggen på et rom, og du kobler en slik switch på, så kan du plugge i mange nettverksting i den switchen. Gigabit sier noe om hvor raskt switchen jobber. Altså at den klarer å håndtere store datamengder hurtig. Okei, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå