zeitgeist Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har et oppsett som nevnt i tittel. Chieftec 360W PSU . Kjører helt uproblematisk @3200+. Men setter jeg f.eks FSB på 210, booter den, men henger seg under oppstart at XP. Får ikke FSB særlig over 200 uten issues. Er det ram'en som ikke er bra nok? Kan jeg gjøre noe med spenningen? Synes egentlig 3200+ er veldig bra, men dere vet hvordan det er... Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 prøv å sette volten høyere både på minnet og CPU. du kan også finne ut om det er minnet som stoppe deg ved å sette minnet til 6/5 eller 5/4 evt. ha slakkere timings. Prøv å flash til nyeste bios. håper det hjalp litt. mvh.! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Les denne guiden til overklokking av NF7 der tipser de om at den eldste bios versjonen 1,0 er den som klokker best. jeg bruker den nå og den klokker bedre enn nyeste versjon 1,9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå