PT Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 www.2advanced.net <= 1337 webhost! Berre å sjå på bilda av serverrommet så blir du overbevist Så reklamefilmen deres, og jeg er overbevist Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 menneh.. sjekk prisen a.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ikke billig... da hadde jeg gått for Serve The World i stedet! og det skal jeg også Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 [superløsning] --> ServeTheWorld @ QXL [/superløsning] Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Skrev akkurat det samme i en annen post.. men vil GJERNE advare mot leverandører med "ubegrenset" trafikk. Slikt finnes ikke! Har gjort det før og advarer igjen mot b-one. Elendig eller bort i mot ikke eksisterende kontrollpanel, samt ubegrenset trafikk. Leverandører som tilbyr ubegrenset trafikk skal man passe seg for. Les brukeravtalen og der finner dere med liten tekst at ubegrenset absolutt ikke er ubegrenset. Blir siden din for populær stenges den.. så enkelt er det. Grunnlaget er enkelt. B-one har en linje ut mot nettet, denne takler x antall gb/tb i trafikk i måneden - dette tallet må de dele på antall brukere. Hvis mange nok går utover b-ones "anbefalte" trafikk så faller hele korthuset sammen. Jeg har registrert over 30 domener (jobber som freelance webdesigner) gjennom Domeneshop.no og kan ikke si meg noe annet enn fornøyd med dem. Webhosting har jeg hos xmac.no og er super fornøyd med dem! Hører mange er fornøyd med Servetheworld også, men så langt har jeg ikke prøvd dem. /Kristoffer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Sant nok, domeneshop leverer, men det koster, naturligvis Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 /me har nylig skaffet meg webhosting m/domene fra servetheworld, og jeg er superfornøyd hittil. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 /me har nylig skaffet meg webhosting m/domene fra servetheworld, og jeg er superfornøyd hittil. Da kan du kanskje spytte inn noen gode ord i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå